Інтернет агентство M System

Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Хто примножує продажі під час карантину? Дані Prom.ua

Чи можна заробляти і навіть примножувати дохід в умовах кризи? Якщо ти в e-commerce, то можливості цілком реальні! Карантин завдав нищівного удару по багатьом сферам оффлайн-бізнесу, однак комерційний онлайн-простір сколихнув лише відносно невеликий поштовх.

Багато галузей залишилися на плаву, а деякі - помітно примножили кількість продажів, отримавши частку покупців, що раніше належала оффлайн-конкурентам.
Так, найбільший в Україні маркетплейс Prom.ua надав нам статистику в точних, аж до одиниць, цифрах, яка демонструє динаміку продажів в зростаючих товарних категоріях на порталі. У список "щасливчиків" увійшли 8 сфер, кожна з яких налічує сотні інтернет-магазинів в межах тільки одного маркетплейсу!

Будинок і сад

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 71.00%.

Приріст продажів за період карантину склав 92.61%.

Одяг та взуття

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 113.82%.

Приріст продажів за період карантину склав 142.61%.

Авто, мото

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 53.34%.

Приріст продажів за період карантину склав 6.96%.

Спорт та відпочинок

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 88.17%.

Приріст продажів за період карантину склав 14.15%.

Товари для дітей

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 100.91%.

Приріст продажів за період карантину склав 136.13%.

Інструменти

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 63.28%.

Приріст продажів за період карантину склав 40.38%.

Матеріали для ремонту

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 112.92%.

Приріст продажів за період карантину склав 17.89%.

Сільхозпродукція, техніка та обладнання

Динаміка відстежується з 27 січня 2020 року по 12 квітня 2020 року.

Приріст продажів за весь період склав 262.20%.

Приріст продажів за період карантину склав 86.96%.

Результати

Отже, що ми бачимо:

  1. Зростаюча лінія тренду в усіх 8-ми категоріях товарів вказує на позитивну динаміку продажів;
  2. Майже у всіх категоріях, за винятком "Матеріали для ремонту" і "Спорт та відпочинок" показники продажів різко просідають в тиждень з 16.03.2020, в який по Україні був оголошений карантин.
  3. Вже наступного тижня кількість транзакцій різко збільшилася. У категоріях "Сільхозпродукція, техніка та обладнання", “Матеріали для ремонту","Інструменти","Спорт та відпочинок","Авто-, мото" показники продажів в перший тиждень карантину значно випередили кількість укладених угод за весь попередній період.
  4. Найбільш істотне збільшення продажів з кінця січня - в категорії "Сільхозпродукція, техніка і обладнання". За цей час попит виріс в 2,6 рази.
  5. Найбільш істотне збільшення продажів за період карантину - в категорії "Одяг та взуття" і "Товари для дітей". В обох категоріях кількість транзакцій за час карантину зросла майже вдвічі.

Що продавати: ТОП-10 найбільш затребуваних товарів

Окрім динаміки продажів в зростаючих категоріях, портал Prom.ua поділився з нами рейтингом найбільш затребуваних товарів на маркетплейсі в тиждень від 6.04.2020 по 12.04.2020 (за винятком товарів медичного призначення).

Топ-10 Кількість замовлень, шт
За 6-12 квітня
Товарообіг, грн
За 6-12 квітня
кросівки, кеди для дорослих 22445 17 736 743
велосипеди 2864 8 266 307
мобільні телефони, смартфони 2989 8 251 198
спортивні костюми 7347 5 654 315
шини 1952 4 831 575
корма для домашніх тварин и птахів 4160 3 859 168
спортивні батути та комплектуючі 1055 3 849 458
кросівки, кеди дитячі та підліткові 4921 3 149 308
кава 5147 3 111 667
телевізори 443 3 104 993

Як бачимо, список складають далеко не тільки товари зі "споживчого кошика". Станом на кінець квітня в усіх розглянутих нами категоріях зберігається і зміцнюється тенденція зростання продажів. Це говорить про те, що навіть в умовах карантину бажання і можливість українського споживача купувати техніку, товари для спорту і розваг, взуття та інші не життєво важливі продукти залишається. А недоступність офлайн-пропозиції тільки підсилює позиції інтернет-магазинів.