Інтернет агентство M System

Кейс з SEO-оптимізації сайту, що займається продажем обладнання для самогоноваріння на платформі Tiu.ru

1. Відвідуваність сайту до SEO-оптимізації

До початку робіт з оптимізації дані з відвідуваності відсутні.

Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.

Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.

Стан сайту до початку робіт з SEO-оптимізації:

  • мало зрозуміла для користувача структура сайту з вузькоспеціалізованими назвами;
  • недостатня кількість унікального та корисного контенту;
  • низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики.

Результат:

  • низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
  • пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом;

2. Виконані роботи з оптимізації

Сайт був на оптимізації з 18 березня 2019 року по 20 травня 2019 року.

  1. Створена і додана нова структура сайту.

  1. Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами для внутрішньої і зовнішньої стратегії просування сайту, за якими ранжуються конкуренти.
  2. Додано 45 000 символів нового унікального контенту для 25 категорій, який містить у собі ключові слова, що просуваються.
  3. Проведена перелінківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значущості ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значущості потрібним сторінкам і розділам.

  1. Опрацьовані і налаштовані мета теги Title і Description для головної сторінки і всіх товарних категорій і підкатегорій.

Title: Обладнання для домашнього пивоваріння та ємності для бродіння звареного пива в Москві.

Description: Ємності для домашнього пивоваріння [Бренд]. Обладнання для бродіння звареного пива в Москві за доступною ціною з доставкою.

3. Результати від проведених робіт

Після завершення робіт спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем.

Рис.3 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 21.05.2019 - 30.09.2019 в порівнянні з попереднім періодом 08.01.2019 - 20.05.2019

На момент старту робіт не було даних по відвідуваності, тому немає можливості розрахувати точний приріст. Перші коректні дані з'явилися в квітні (в період оптимізації). Трафік збільшився з 35 сеансів/міс. до 221 сеансів/міс у вересні.

Приріст кількості сеансів після оптимізації (за 4 місяці): 531,42%.

Рис.4. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.

Динаміка сайту зросла

Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт

4. Висновок

В результаті просування сайту протягом 6-ти місяців (2 міс. оптимізації та 4 міс. просування) ми бачимо покращення ситуації (в березні 2019 в порівнянні з вереснем 2019):

  1. Органічний трафік має поступовий планомірний приріст (з 35 до 221, + 531,42% приросту);
  2. На сайт стало приходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через “Корзину”. До того ж, відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
  3. Був посилений контрольний профіль сайту: закуплено 56 посилань з 22-х трастових донорів.