Інтернет агентство M System

5 кращих способів рекламувати новий бізнес

Сайт запущений, двері інтернет-магазину відкриті для покупців. Настав час заявити про себе, і голосно! Розглянемо 5 стовпів онлайн-просування, вміле використання яких допоможе новачкові обійти навіть успішних конкурентів.

Контекстна реклама

Ви платите пошуковим системам (Гугл, Яндекс) за розміщення вашого рекламного оголошення на просторах самих пошукачів або так званих сайтах-партнерах. Залежно від того, де розташовується реклама і в якому форматі, буває:

  • Пошукова реклама - оголошення демонструється як сайт пошукової видачі на перших позиціях з позначкою "Реклама";
  • Медійна реклама - демонструється на сайтах, а також в мобільних додатках і відеохостингах;
  • Тематична реклама - розміщується на сайтах, схожих з вашим. Непоганий спосіб переманити клієнта у конкурента прямо з його сайту;
  • Google Shopping - оголошення демонструються поряд з результатами пошукової видачі, в Google Картинках, Gmail, YouTube. Являє собою типове оголошення з картинкою, назвою магазину і товару, ціною і т.д.
  • Ремаркетінг і ретаргетінг - реклама демонструється користувачам, які вже раніше побували на вашому сайті, в їх стрічках соціальних мереж (в Фейсбук і Instagram).

"Фішка" контекстної реклами - в її здатності охопити широку теплу аудиторію. Чому теплу - тому що вона складається з людей, які вже зацікавлені у вашому продукті. Вони шукали його в інтернеті. Або навіть не його, а щось інше, але пошукова система, проаналізувавши поведінку цього користувача в мережі, визнала ваш продукт для нього цікавим. Головне - знайти фахівця, який максимально точно підбере ключі і налаштує рекламну кампанію: пояснить пошуковику, в якому напрямку рухатися.

Основне, що ви повинні знати про контекстну рекламу:

Основне, що ви повинні знати про контекстну рекламу:

Для чого:
- привернення уваги потенційних покупців;
- конверсіі;
- підвищення впізнаваності бренду;
- просування акцій, новинок і т.д.

Результат:
- швидкий запуск рекламної кампанії;
- швидкий результат у вигляді дзвінків, візитів, продажів.

Кому підходить:
- ecommerce бізнесу;
- сфері послуг;
- для реклами сезонних, акційних, революційних товарів.

Нюанси:
- відносно великі вкладення в рекламу;
- реклама приносить видимий результат тільки під час кампанії.

Цікавий факт: інвестиції в пошукову рекламу в Україні становлять більше 60% загальних вкладень в digital-просування. Це робить її найпопулярнішим видом контекстної реклами і одним з найбільш затребуваних способів просування брендів і продуктів в цілому.

SEO-просування

Спробуйте знайти свій сайт в пошуковій видачі за першим же запитом, який прийде на розум. Наприклад, якщо ви доставляете роли в Дніпрі, загугліть "доставка ролів в Дніпрі". Швидше за все, ви знайдете себе на тих сторінках видачі, куди не ступала нога голодного містянина.

Хочете, щоб голодуючий дізнався про вас, тільки лиш отримавши результати свого запиту? Тоді вкладайте в SEO-просування!

  • SEO в 2020-му році - це комплекс технічних операцій, спрямованих на те, щоб зробити сайт зручним для користувачів відповідно до рекомендацій пошукових систем. Кінцева мета - виведення сайту на перші позиції пошукової видачі.
  • "Фішка" SEO полягає в його результатах: залучається органічний цільовий трафік, а також підвищується довіра клієнтів. Адже аудиторія більш лояльна до компаній, які займають високі позиції у видачі та швидко знаходяться в Мережі.

Основне, що потрібно знати про SEO:

Для чого:
- підняти сайт в ТОП пошукових систем;
- зробити сайт більш зручним для користувачів;
- збільшити кількість конверсій;
- підвищити впізнаваність бренду.

Результат:
- приріст органічного трафіку;
- збільшення кількості конверсій за відносно невеликий бюджет.

Кому підходить:
- ecommerce бізнесу;
- сфері послуг;
- ЗМІ;
- блогам;
- агрегаторам;
- дошкам оголошень.

Нюанси:
- результат стає помітним тільки після кількох місяців просування.

Цікавий факт: 75% користувачів Інтернету ніколи не заглядають далі першої сторінки пошуку.

SMM просування

Навіщо просувати бізнес в соціальних мережах:

  • Пошукачі враховують соціальні сигнали при ранжируванні.
  • Посилання з соцмереж, а також лайки, реакції, репости, твіти та інші сигнали з вашої сторінки в соцмережах підвищують ваші позиції у видачі.
  • Розширюється охоплення користувачів.
  • Використовуйте соціальні медіа з розумом - і про вас дізнається ще більше потенційних споживачів.
  • Збільшується сфера впливу.
  • У соцмережах можна безпосередньо спілкуватися зі споживачем, поліпшити привабливість продукту для ЦА, швидко реагувати на негатив і перетворити незадоволеного клієнта в лояльного покупця.
  • Призначений для користувача контент працює на ваше просування.
  • Грамотно запускаючи різні челленджі і конкурси, можна стимулювати клієнтів до самостійного створення абсолютно безкоштовного рекламного контенту.
  • І це лише кілька з багатьох переваг.

Основне, що потрібно знати про SMM:

Для чого:
- збільшення охоплення користувачів;
- успішне просування на популярних платформах;
- налагодження прямої комунікації з ЦА;
- використання нестандартних способів просування.

Результат:
- залучення нових клієнтів з додаткових каналів трафіку;
- посилення позицій в пошуковій видачі;
- ріст конверсій;
- посилення лояльності аудиторії і сфери впливу.

Кому підходить:
- майже будь-якому бізнесу за умови підбору підходящої соціальної платформи.

Кому НЕ підходить:
- узкоспеціалізірованним В2В;
- малому та середньому офлайну;
- бізнесу моментальних рішень

Цікавий факт: згідно з глобальної статистикою, близько 70% компаній залучають нових клієнтів зі свого профілю в Instagram.

Таргетована реклама

Основний спосіб просування в соціальних мережах. Підходить як для тих, у кого є профіль у соціальних мережах, так і для зовнішніх ресурсів.

Реклама демонструється широкому колу користувачів соціальних мереж прямо в їх новинній стрічці або каруселі історій. Аудиторія відбирається алгоритмами соціальних мереж виходячи з цільових налаштувань веб-майстра.

  • Головна відмінність ТР від "контексту": аудиторія підбирається не за запитами, а за особистими параметрами користувача: місцем перебування, статтю, віком, інтересам і т.д.

До сьогоднішнього дня Фейсбук, наприклад, зібрав стільки інформації про поведінку своїх користувачів, що при правильно заданих налаштуваннях ваша реклама (в ФБ і ІГ) гарантовано потрапить точно в ціль! Навіть в найменшу ціль. Наприклад, в ту вагітну заміжню жінку 25-35 років з Дніпра, яка живе в 2 км від аеропорту.

Основне, що потрібно знати про таргетовану рекламу:

Для чого:
- залучення максимально цільового трафіку з соцмереж;
- просування сторінки в соцмережах.

Результат:
- ріст конверсій і нарощування клієнтської бази завдяки залученню ЦА.

Кому підходить:
- маловідомим брендам;
- бізнесу, який добре знає свою ЦА

Нюанси:
- вимоги до оголошень і їх модерація;
- необхідність в постійних оновленнях налаштування.

Цікавий факт: в Фейсбук можна прицільно вистрілити вашим оголошенням, наприклад, в стрічку друзів майбутнього іменинника, і запропонувати їм ваш продукт в якості подарунку. Або, як варіант, запропонувати ваш мобільний додаток запеклому геймеру.

Контент-маркетинг

Один з ключових актуальних трендів інтернет-просування, суть якого - створення крутого, цікавого, а головне - корисного користувачеві контенту. Його мета - підвищення довіри клієнтів, створення маски експертності.

Це:

  • блогінг;
  • підготовка інтерактивних кейсів, гайдів, мінлива, інструкцій, лонгрідов;
  • інформаційні статті;
  • медіа блогінг і ін.

Будь-які способи розповісти про ваш продукт або послугу максимально неупереджено. При цьому, опис продукту повинен бути вписаним в контекст цікавої користувачеві теми або давати конкретні рекомендації щодо його використання.

Основне, що потрібно знати про контент-маркетинг:

Для чого:
- залучення уваги до свого бренду і продукту за рахунок маски експертності.

Результат:
- підвищення довіри аудиторії;
- створення теплої бази з довгостроковим ефектом;
- нарощування безкоштовного профілю посилань за рахунок цікавого користувачеві контенту;
- конверсіі при невеликих вкладеннях.

Плюси:
- впізнаваність бренду;
- довіра аудиторії;
- трафік, ліди та конверсії;
- природні посилання;
- оптимізація CPC і ROI.

Нюанси:
- ефект можливий тільки при роботі грамотного фахівця;
- отсрочка ефективності (як з SEO);
- високі вхідні витрати.

Цікавий факт: контент - це двигун прийняття рішення для користувачів. Так, 80% користувачів шукають дослідження, офіційні доповіді, документи, пов'язані з продуктом, а 42% користувачів вивчають кілька матеріалів про компанію, перш ніж зв'язатися з брендом.