Починаючи діяльність, важливо не тільки орієнтуватися на особисті можливості, а й уважно стежити за конкурентами, адже з їх успіхів та помилок можна винести практичну користь. Пропонуємо ознайомитися з сервісами та інструментами, які допоможуть в спостереженні за іншими компаніями.
Сервіси, які допоможуть знайти згадки брендів
Дані інструменти підійдуть для моніторингу згадок компанії / продукту в соціальних мережах, новинах, форумах.
-
mention.com/en
Популярний сервіс, який завоював симпатії найвідоміших компаній. На сьогоднішній день його активно використовує Microsoft і Spotify. У своїй роботі Mention перевіряє понад мільйон джерел, розпізнає 42 мови світу.
Використовуючи інструменти Mention, можна перевірити, з якої географічної точки й в якому ключі (позитивному, нейтральному або негативному) згадується шуканий бренд.
Зручно, що нові користувачі можуть швидко зареєструватися через акаунти в соц мережах, а також протестувати безкоштовну демо-версію, доступну 14 днів. Вона допоможе зрозуміти надійність та ефективність сервісу. Надалі, можна продовжити користування на безоплатній основі або будь-якій з трьох платних версій (від 29 доларів в місяць).
-
rand24.com
Більше 3000 компаній вже оцінили переваги даного сервісу, серед них технічний гігант Panasonic, міжнародна корпорація IKEA. Завдяки роботі Brand24 можна зібрати різноманітні дані з соціальних мереж, а також знайти згадки про компанії-конкуренти на форумах.
Зібрана інформація подається у вигляді зручних графіків, окремо для кожного джерела. Двотижнева демо-версія, три платних пакета послуг, проста реєстрація через пошту - далеко не всі переваги сервісу.
-
hootsuite.com
Результат роботи сервісу - видача даних моніторингу по найбільш популярних соціальних мережах. Він працює по ключових запитах, а зібрані дані подає в графічному вигляді. До того ж, Hootsite може використовувати вся команда, адже там можна ділитися посиланнями й відправляти один одному смс. Безкоштовна тестова версія сервісу доступна протягом місяця, далі цінова політика стартує з 9,99 $.
-
www.social-searcher.com
Сервісу доступна можливість пошуку необхідних запитів по соціальним мережам в режимі онлайн. Після проходження простої реєстрації відкривається доступ до відстеження брендів / фраз / персон. Моніторинг представляється у вигляді різнокольорових діаграм, що відображають кількість постів, їх динаміку, емоційне забарвлення та інші показники.
Можливості Open Social Buzz: двотижнева пробна версія, 100 безкоштовних запитів, три платних тарифів з розширеними можливостями. Ціна пакету починається від 3,49 €.
-
Google Alerts
Сервіс, який допомагає отримувати актуальну інформацію по введеним запитам щодо конкурентів. Зібрані дані регулярно відправляються на пошту, яка вводиться при реєстрації аккаунта.
Поиск ссылок
-
ahrefs.com
Програма, яка покаже контент, який привертає аудиторію сайту. Вона показує обсяг посилань, "органіку", найбільш популярні сторінки, а також ключові слова, які допомогли сайту / сторінці вийти в топ.
Користування сервісом платне. Перший тиждень можна протестувати Lite або Standart тариф за акційною вартістю, а далі підключити один з трьох пакетів, ціна яких стартує від 99 $.
-
majestic.com/reports/site-explorer
Творці даного сервісу нескромно назвали його найбільш повною базою посилань. Функціонал програми дозволяє перевірити довідкові профілі, порівнюючи при цьому до 5 ресурсів.
Особливості: російськомовний інтерфейс, 15 безкоштовних перевірок на добу, платні пакети від 49,99 $, надання докладних звітів.
-
majestic.com/reports/site-explorer
Відомий сервіс рунета, який на безоплатній основі шукає зовнішні посилання. Результати моніторингу представляються в графічному вигляді. Важливі нюанси: безкоштовна версія працює не на повну потужність й часто виводити лише половину даних. Тому для повноцінної роботи краще придбати пакет. Тариф формується виходячи з IP-адрес, які підключаються, активованих акаунтів та додаткових можливостей, наприклад, експорту прямо з пошуку.
-
monitorbacklinks.com
Йому під силу автоматичний моніторинг на основі посилань й ключових слів з додаванням фільтрів, наприклад, статусу сторінки або посилання, анкора, популяризації в соціальних мережах. Отримані дані приходять на електронну пошту у вигляді звітів.
Працює Monitor Backlinks у 4-х тарифах, кожен з яких можна безкоштовно тестувати протягом 30 днів.
-
app.neilpatel.com/en/seo_analyzer/backlinks
Безкоштовний сервіс від маркетолога Ніла Патела. Він допомагає проаналізувати кількість зовнішніх посилань, а також дає унікальну іменну оцінку сайту.
Яка інформація може надаватися:
- авторитетність сторінки та домена;
- тип посилання;
- особливості тексту;
- час, коли сторінку відвідав "робот".
-
www.backlinkwatch.com
Ідеальне рішення для тих, хто не хоче проходити реєстрацію чи розбиратися з інтерфейсом. Тут буде досить ввести адресу сайту, прописати капчу й запустити перевірку. Отримана інформація буде завантажуватися до списку поруч. Нюанс: сервіс підійде для невеликих сайтів, а ось багатосторінкові ресурси будуть завалені зайвим "сміттям".
-
spywords.ru
Сервіс російською мовою, який допомагає відшукати ключові слова, порівняти "видимість" всередині органічної видачі й контекстної реклами доменів конкурентів в різних пошукових системах. При цьому в таблицю можна вводити відразу 3 сайта та аналізувати їх безкоштовно. Пакетні пропозиції дозволяють порівнювати вже 20 сайтів, бачити їх зростаючу й спадну динаміку.
Вартість тарифів починається від 1928 рублів, можливості на перевірку всередині пакету не обмежені.
-
www.ispionage.com/Welcome
Завдяки сервісу iSpionage можна перевірити більш 20 млн ключових запитів, проаналізувати SEO та PPC стратегії й приблизно зрозуміти бюджети кожної компанії-конкурента.
Після реєстрації стає доступна безкоштовна версія та разом з нею: 10 звітів на день, 3 оповіщення про дії конкурента. Платний пакет стартує в вартості від $ 59 і дозволяє побачити KEI, AEI, сео-показники, трафік і сформувати ці даних в ПДФ-файл.
Цікавий факт: кожен тариф можна протестувати протягом 30 днів. А в разі, якщо придбаний пакет не виправдовує очікувань користувача, компанія готова буде повернути гроші.
Визначення позицій сайту в пошукових системах
-
www.megaindex.ru
Завдяки використанню даного сервісу, можна побачити позицію запитуваного сайту в пошуку, а також порівняти конкурентів. Функція "аналіз конкурентів" виведе на екран кількість їхніх сторінок в індексі, кількість посилань, релевантність контенту та багато іншого.
Також сервіс дозволяє побачити запити потенційних клієнтів, за якими сторінки стають привабливими.
-
www.alexa.com
Сервіс черпає інформацію з тулбару та дозволяє проаналізувати конкурентів за джерелами трафіку, темпом його зростання, зовнішніми посиланнями. Деякі фахівці вважають його неточним, проте зібрані дані також можуть використовуватися для вивчення інших компаній.
Після реєстрації стають доступні функції для оптимізаторів - геолокація аудиторії, залученість, статистика за ключовими словами.
Безкоштовна версія надає 7 тестових днів, а далі доведеться сплатити від $ 79 до $ 299 в залежності від потреб.
-
serpstat.com
Багатофункціональний сервіс, який завоював визнання в Америці, Європі та навіть в Австралії. Він допомагає побачити ранжування сайтів в топ-20 по ключових запитах, а також зміни фраз в органіці. Ще один зручний інструмент - "дерево сайту", який покаже структуру й фрази всередині ресурсу, що впливають на його ранжування.
Показники соціальної активності
Інструменти, які можуть показати реакції та взаємодії компаній-конкурентів зі своїми користувача.
-
www.fanpagekarma.com
Завдяки такому сервісу можна побачити, які дописи в популярних соціальних мережах викликають більшу кількість реакцій у передплатників. Додатково можна отримати дані по тегах, змісту. Звіт про роботу прийде на пошту.
Реєструвати в Fanpage Karma необхідно через Facebook. Безкоштовний акаунт дозволить спостерігати за сотнею згадок й отримати звіт за 7 днів. Далі можливе підключення платних пакетів - від $ 14.90 на місяць.
-
memedia.ru/spec/antidogs.php
Сервіс дозволяє шукати так званих "собачок" - сторінки користувачів ВК, які були видалені. Фото профілю там заміщає відповідне зображення. Багато собачок - значить співтовариство (паблік) накрутило передплатників. Завдання Antidogs полягає в тому, щоб зрозуміти, чи є припустимою кількість "собачок".
Додаткові можливості
Наступні інструменти не можна віднести до вище перелічених категорій, однак вони можуть принести реальну користь.
-
website.grader.com
Безкоштовний сервіс, працючий навіть без реєстрації, який необхідний для загальної оцінки сайту - визначення запитів, швидкості завантаження, розмірів, трафіку, показників сео (заголовків, мета-опису).
-
www.semrush.com
Сервіс для інтернет-маркетологів, який знаходить зворотні посилання, здійснює пошук по ключових запитах, шукає рекламу й конкурентів у соціальних мережах, популярні анкори, кількість переходів по ресурсам.
Робота можлива після реєстрації. Платна версія обійдеться у сумму від $ 99.95, яка надасть доступ до базового набору інструментів.
-
archive.org
Інтернет-архів, який дозволяє побачити, якими сайти конкурентів були в минулому. Це дозволить простежити історію всіх змін, вдосконалення та проаналізувати історію успішності.
Щоб "повернутися у минуле" необхідно натиснути на відповідний день календаря й відкриється скріншот ресурсу.
-
www.woorank.com
На сьогоднішній день, сервіс доступний в безкоштовній пробній версії на два тижні або платних пакетах - по 59 $ на місяць. Його головне завдання - аналіз конкурентів та порівняння оптимізації сайтів між собою. Що відображається у звіті: ключові слова, показники трафіку, відвідувачі. Додатково, результати видають приблизний план для виправлення недоліків.
-
Link Gopher + Be1.ru
Link Gopher - сервіс, який видає посилання з введеної сторінки. e1.ru/vozrast-stranicy - інструмент, завдяки якому виводиться вік сторінки. Завдяки такому тандему можна дізнатися, як давно були опубліковані ті чи інші матеріали.
-
archive.org
Видача короткої інформації про відвідуваність ресурсу та його соціальну активность. Додатково, можна порівнювати сайти між собою.
Маючи уявлення про всі доступні сервіси та інструменти, кожен оптимізатор може підібрати для себе оптимальний набір програм, які б дозволяли йому досягти високих результатів у своїй роботі.
Важливо пам'ятати, що почерпнути корисну інформацію можна зі сторінок конкурентів в соціальних мережах, а також підписки на їх розсилку.