Інтернет агентство M System

Що таке афіліати і як вони впливають на просування сайту

Афіліат або два канали продажів

Афіліати - сайти, що належать одній компанії та ідентичні з точки зору пошукових систем.

Ознаки афільованих сайтів:

На практиці, процес пошуку афільованих сайтів складається з декількох етапів. У процесі перевірки проекту im-versal.com на афільованість, було виявлено 4 сайта-претендента:

У пошуковому рядку Google вводиться команда "текст" - пошук точного слова або фрази:

Приклад афільованості за доменом і назвою:

Приклад афільованості за контактами:

Приклад афільованості за структурою сайту:

Приклад афільованості за схожістю контенту:

Приклад афільованості за товарами:

Що може статися, коли сайти афільовані

Проект im-versal.com, на момент виявлення афільованості, перебував на послузі просування в ТОП-10. Просування велося з січня 2018 року за 75 ключовими фразами.

У вересні-жовтні 2018 динаміка руху ключових фраз змінилася на негативну. За результатами аудиту SEO-просування проекту, були виявлені 4 потенційних афіліати, які могли споживати частину ефекту від просування im-versal.com на себе:

Уявімо це в графічному вигляді:

Порівняння афільованих сайтів:

Бачимо, що візуально дизайн сайтів відрізняється. Все інше на сайтах дублюється.

Робота афільованих сайтів в цифрах

На малюнку ми бачимо скільки ключових фраз всього у домені, а скільки з них дублюються між сайтами.

Побачити афіліатів в дії можна на графіку. Даний ефект можна порівняти з байкою Крилова «Лебідь, рак і щука». Коли зростання одного сайту викликає падіння інших.

Порівнюючи афіліатів, ми помітили, що в той же період, коли позиції сайту im-versal.com стали послаблюватися, динаміка видимості проекту versal.ua різко зросла

Водночас, інший сайт-афіліат - veronna.com.ua, також почав втрачати свої позиції по видимості


Графік відвідуваності im-versal.com.ua

Графік відвідуваності versal.ua

Аналізуючи динаміку, стає актуальним питання - який сайт в підсумку переможе? Однак, відповідь на нього однозначна - неважливо, який з сайтів переможе, адже один із сайтів програє. Це означає, що будуть втрачені час і гроші. Тому, якщо ви помітили подібну активність, слід виконати дві основних дії:

  1. Закрити один із сайтів від індексації пошукових систем або видалити сайт.
  2. Зробити два повноцінні канали продажів:
    • розробляти інші сайти під іншими брендами;
    • використовувати різні структури каталогів на сайтах;
    • розробити сайт під певну нішу товарів з основного сайту під іншим брендом;
    • не публікувати тексти з основного сайту на інші сайти та майданчики;
    • реєструвати для кожного сайту Google My Business на різні юр.особи і контакти;
    • не робити посилання між сайтами;
    • не просувати сайти за однаковими запитами;
    • не копіювати чужий контент і не дозволяти використовувати свої тексти на інших сайтах.