Інтернет агентство M System

Google Shopping: як ми отримали 600+ лідів за 3 місяці в сільськогосподарській тематиці

Про клієнта:

Клієнт здійснює продажі сільськогосподарської техніки для невеликих господарств, мотоблоків та мототехніки, запчастин до них, а також обладнання для коректної роботи машин і агрегатів.

Компанія надає гарантії та реалізує тільки оригінальні продукти брендів. Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads. В ході аудиту ми відзначили критичні моменти, що перешкоджають результативній роботі рекламної кампанії:

  • Не була налаштована передача цінностей подій з Google Analytics в Google Ads, а для нормальної оптимізації Google Shopping це є одним з головних факторів.
  • Не було поділу геотаргетингу на області й міста мільйонники. Це не давало змоги зробити коригування ставок за місцезнаходженням користувача.
  • Не пропрацьовувалися пошукові запити на предмет мінус-слів: клієнт був змушений оплачувати нерелевантні переходи на свій сайт.

Після аудиту клієнт довірив нам коректне налаштування і ведення його реклами.

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінків з Google Analytics.
  • Мета - збільшити продажі.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
  • Зв'язок акаунту Google Ads з Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Оскільки клієнт займається продажами сезонних товарів, ми перенесли структуру його сайту в Google Merchant Center. Таким чином нам тепер вдається швидко включати та виключати потрібні товари з реклами.
  • Створили просту торгову кампанію, а також кампанії для ремаркетингу, динамічного ремаркетингу і кампанію в КМС на основі фіду товарних оголошень. За кожною з кампаній ми стежили та перерозподіляли бюджет відповідно до кількості продажів. Більш ефективні кампанії отримували більше бюджетних коштів, слабкі - менше.
  • В кінцевому підсумку тільки торгова кампанія принесла реальні продажі. Решта отримували конверсії за дзвінками, але ми вирішили залишити включеною тільки торгову кампанію.
  • Раз на тиждень ми займалися управлінням ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
  • Раз на 5 днів - працювали з пошуковими запитами, мінусуючи нерелевантні.
  • Після того, як накопичилося понад 30 транзакцій, ми запустили розумну товарну кампанію. Оскільки для якісної роботи розумної товарної кампанії необхідні дані про досягнуті транзакції, не рекомендується запускати її раніше.
  • Як видно на скріншоті вище, ми пробували запускати різні категорії товарів в окремих розумних товарних кампаніях. Нерідко така стратегія буває ефективною. Але в даному випадку (у зв'язку з тематикою) більш ефективним виявився запуск всіх категорій разом.

Робота з акаунтом ведеться з вересня 2020 і донині.

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Транзакції: 165.
  • Ліди, крім транзакцій: 441 (за словами клієнта, більшість продажів - телефоном, що не дивно в даній тематиці. Але, на жаль, відстежити їх немає можливості).
  • Середня ціна транзакції: 114,54 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 0,59%.
  • Дохід за даними ecommerce: 86 207,87 грн.
  • Маржа: 30%.
  • Витрати на рекламу: 18 900,38 грн.
  • Валовий прибуток: 86 207,87 * 0,3 = 25 862,36 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (25 862,36 - 18 900,38) / 18 900,38 * 100% = 36%.