Інтернет агентство M System

Як рекламувати друк на футболках: наш досвід

Про клієнта:

Компанія займається друком на текстильній продукції: на футболках, поло, толстовках, сумках, кепках, тканинах тощо. Працює понад десять років. Має власне обладнання для нанесення друку, яке знаходиться в Києві. Замовлення відправляються з доставкою у всі регіони України.

Вхідні дані:

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування пошукової кампанії;
  • Час показу - 24/7;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за відправленими формами та дзвінками з Google Analytics.
  • Мета - збільшити кількість лідів.

Першочергові завдання

  • Встановлення на сайт Google Tag Manager (GTM) і налаштування цілей для Google Analytics;
  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налаштування нового акаунту Google Ads;
  • Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Зібрали окремо пошукові запити з опту та роздрібу. Для кожного з сегментів та послуги прописали міста, щоб розширити СЯ;
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 дні - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію та мінусовки нерелевантних запитів;
  • Після того, як накопичилася достатня кількість транзакцій, ми перевели кампанію на автоматичну стратегію, яка забезпечує максимальні результати при наших бюджетах.

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Витрати на рекламу: 24 480,83 грн.
  • Ліди: 475
  • Середня ціна Ліда: 51,54 грн.
  • Коефіцієнт Ліда: 4,22%.