Інтернет агентство M System

Кейс по контекстній рекламі для сайту з продажу дитячих товарів і іграшок

Про клієнта

Інтернет-магазин іграшок та дитячих товарів (ляльки, радіокеровані машинки, конструктори, одяг і т.п.). Іграшки від різних європейських і вітчизняних брендів представлені у великому асортименті, який постійно поповнюється. У клієнта був сайт на маркетплейсі Prom.ua, який приносив власникові більшість замовлень. Клієнт ніколи раніше не запускав контекстну рекламу.

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
  • Мережа - Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами та дзвінками;
  • Мета - створити потік приботкувого трафіку з контекстної реклами.

Першочергові завдання

  • Початкове налаштування Google Analytics і створення цілей;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
  • Об'єднання акаунтів Ads, Analytics і Merchant між собою, імпорт конверсій в Ads.

Роботи за проектом

  • Відразу ми розділили фід за товарними групами, щоб була можливість призначати кожній групі товарів свою ціну за клік. Шляхом роботи з інструментом перетворення фідів, ми досягли призначення різним групам товарів своєї мітки продавця. Таким же шляхом ми отримали автоматичне додавання нових товарів відразу в потрібні рекламні кампанії.
  • Запуск динамічного ремаркетингу на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цим же, та схожими з ним товарами на сайтах контекстно-медійної мережі Google.
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
  • Раз в 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів.

Робота з акаунтом ведеться з жовтня 2019 і донині.


В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Найбільшу кількість транзакцій на сайт серед усіх каналів трафіку (34%)
  • Кількість лідів: 1 507
  • Транзакції: 569
  • Заявок, крім транзакцій: 938
  • Середня ціна транзакції: 36 грн
  • Середня ціна звернення: 14 грн
  • Дохід за даними ecommerce 260 958 грн
  • Маржа: 25%
  • Витрати на рекламу: 21 546 грн
  • Валовий прибуток: 260 958 * 0,25 = 65 239 грн
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (65 239 - 21 546) / 21 546 * 100% = 203%