Про клієнта
| Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua |
| Вже запускали рекламу, але очікували більшого |
Вхідні дані
| Місячний бюджет на рекламу – 15 000 грн | |
| Геотаргетинг – Вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська | |
| Мережа – пошукова мережа Google Ads | |
| Час показу – 24/7 |
| Позиції розміщення - не має значення | |
| Обмеження за максимальною вартістю кліка - 250 грн | |
| Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами | |
| Мета - збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки. |
Першочергові завдання
| Коректне налаштування Google Analytics | |
| Створення та налаштування нового акаунту Google Ads | |
| Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт |
Роботи за проектом
Результати
Робота з акаунтом ведеться з кінця березня 2019 і донині.
Заповнена та відправлена заявка, вважається Lead`ом. Як ми бачимо на графіку - в березні, через те, що ми вирішили стартувати з мінімальних ставок, була мала інтенсивність реклами, мало заявок, малий відсоток конверсії отримання заявок від відвідувачів, але низька вартість заявки. Весь час до кінця липня, ми опрацьовували список ключових і мінус слів - відсікали нерелевантні запити, і додавали нові. Тим самим, ми намагалися зменшити витрати і збільшити відсоток отримання ЛІДу. На графіку можна це побачити, оскільки йде зростання % конверсій, і зниження вартості ЛІДу. У подальшому планується і надалі проводити таку оптимізацію пошукових кампаній.
Також, в якості експерименту, ми запустили Торгову і Торгову розумну кампанії: на перших порах вони почали приносити цільовий трафік. Отже, було прийнято рішення залишити їх, і подивитися як підуть справи надалі.
Для клієнта був створений звіт в Google Data Studio, в якому можна просто і швидко відстежувати вартість заявки.
В результаті контекстна реклама забезпечила: