Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

Компанія Steklomix

Про клієнта

Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
Вже запускали рекламу, але очікували більшого

Вхідні дані

Місячний бюджет на рекламу – 15 000 грн
Геотаргетинг – Вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська
Мережа – пошукова мережа Google Ads
Час показу – 24/7
Позиції розміщення - не має значення
Обмеження за максимальною вартістю кліка - 250 грн
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
Мета - збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки.


Першочергові завдання

Коректне налаштування Google Analytics
Створення та налаштування нового акаунту Google Ads
Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

Збір ключових слів за всіма типами продукції на сайті, а це близько 1000 товарів на сайті. У підсумку вийшло понад 2000 ключових слів і близька 2000 мінус-слів;

Ключові слова були поділені за групами оголошень, виходячи з потреб покупця, і URL у них відрізнявся один від одного;


Написання оголошень під УТП кампанії із зазначенням цін, термінів виготовлення, характеристик продукції. Потім були додані адаптивні пошукові оголошення. У деяких групах вони показали кращий результат за конверсією, і згодом вони замінили собою розгорнуті текстові оголошення;

Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів, і підвищення відсотка конверсій;

Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами, для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію, і мінусовки нерелевантних запитів;

Експериментальні запуски різних типів кампаній - Торгова і Розумна торгова. Також проводили А / В тестування з різних стратегій призначення ставок.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця березня 2019 і донині.


Заповнена та відправлена ​​заявка, вважається Lead`ом. Як ми бачимо на графіку - в березні, через те, що ми вирішили стартувати з мінімальних ставок, була мала інтенсивність реклами, мало заявок, малий відсоток конверсії отримання заявок від відвідувачів, але низька вартість заявки. Весь час до кінця липня, ми опрацьовували список ключових і мінус слів - відсікали нерелевантні запити, і додавали нові. Тим самим, ми намагалися зменшити витрати і збільшити відсоток отримання ЛІДу. На графіку можна це побачити, оскільки йде зростання % конверсій, і зниження вартості ЛІДу. У подальшому планується і надалі проводити таку оптимізацію пошукових кампаній.

Також, в якості експерименту, ми запустили Торгову і Торгову розумну кампанії: на перших порах вони почали приносити цільовий трафік. Отже, було прийнято рішення залишити їх, і подивитися як підуть справи надалі.

Для клієнта був створений звіт в Google Data Studio, в якому можна просто і швидко відстежувати вартість заявки.


В результаті контекстна реклама забезпечила:

Найбільшу кількість трафіку, що надходив на сайт;

Постійний потік клієнтів, на що і була націлена ця рекламна кампанія.


Подальший план розвитку:

Підключення ремаркетингу в КМС і Пошуку;

Будемо поступово підвищувати ціну за клік, тим самим підвищуючи середню позицію, і інтенсивність реклами, спробуємо знайти оптимальне співвідношення - кількість ЛІДів / Ціна ЛІДа.