Про клієнта
| Щойно розроблений сайт "Швидко і недорого" | |
| Не відстежувалися показники ефективності |
| Не була підключена Google Analytics | |
| Не було впроваджених подій і цілей |
Вхідні дані
| Місячний бюджет на рекламу – 5 000 грн | |
| Геотаргетинг – вся Україна, окрім Криму, Луганська, Донецька | |
| Мережа – пошукова мережа Google | |
| Час показу – цілодобово, до вичерпання денного бюджету |
| Позиції розміщення – ТОП 3 | |
| Обмеження за максимальною вартістю кліка - 4 грн | |
| Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами | |
| Мета - Отримувати 10 дзвінків щоденно |
Першочергові завдання
| Коректне налаштування Google Analytics | |
| Створення та налаштування нового акаунту Google Adwords | |
| Зв'язок акаунту Adwords з Analytics, імпорт конверсій в акаунт |
Роботи за проектом
Результати
Робота з акаунтом ведеться з кінця листопада 2018 і донині.
Як ми бачимо, в грудні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 518%, а вже в травні він склав 716%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками та оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів і роботою з пошуковим ремаркетингом. У підсумку, ми поліпшили окупність реклами на 38%. Також, зріс рівень відсотка конверсії на сайті: в грудні він був 35%, а в червні він уже склав 40%.
Відсоток трафіку з нашої рекламної кампанії склав 85% (дані за травень 2019), тобто на сайт відвідувачі потрапляють, здебільшого, внаслідок роботи нашої контекстної реклами.
Відсоток потенційних клієнтів з відвідувачів сайту через контекстну рекламу також збільшився на 2.46%. Це, разом зі зниженням витрат на рекламу, дало збільшення ROI (окупність інвестицій):
Конверсії за містами України:
В результаті контекстна реклама забезпечила:
| Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт | |
| Високу якість трафіку: за словами клієнта, це близька 10 дзвінків на день, 2-3 з яких закінчуються угодами; | |
| Постійних "бізнес-клієнтів", на отримання яких і була націлена ця РК. |
Подальший план розвитку:
| Запуск ремаркетингу в КМС | |
| Проведення експерименту щодо збільшення середньої позиції в пошуку, і аналіз відповідного впливу на кількість потенційних клієнтів | |
| Запуск реклами пошукової та РСЯ кампанії в Яндекс.Директ |