Про клієнта
Шаблонний сайт на маркетплейсі Tiu.ru | |
Не відстежувалися показники ефективності |
Не була підключена Google Analytics | |
Не було впроваджених подій і цілей |
Вхідні дані
Місячний бюджет на рекламу – 10 000 руб | |
Геотаргетинг – Центральний регіон, Поволжя, Південь | |
Мережа – пошукова мережа Яндекс і РСЯ | |
Час показу – понеділок-субота, цілодобово | |
Позиції розміщення – не має значення |
Обмеження за максимальною вартістю кліку - 300 руб | |
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами | |
Мета - збільшити продажі певних брендів рацій. Саме для них запускалася рекламна кампанія. |
Першочергові завдання
Коректні налаштування Google Analytics | |
Створення та налаштування нового акаунту Яндекс.Директ | |
Зв'язок акаунту Яндекс.Директ c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт |
Роботи за проектом
Результати
Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і до цього дня.
Згідно з графіком, в січні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 120%, а вже в червні він склав 708%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками і оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів, роботою з новими типами рекламних кампаній. У підсумку, за час оптимізації реклами, ми поліпшили окупність реклами майже в 6 разів. Також, зменшилася вартість заявки з 186 руб до 142 руб, при цьому, % отримання потенційного клієнта з кліку збільшилася з 0,34% до 1,02%.
Також, в якості експерименту, ми запустили кампанію з Динамічними оголошеннями, і Ремаргетинг в РСЯ, що приносило майже стільки ж конверсій, як і Пошукова кампанія, але при цьому витрати були в 2 рази менше.
Переваги динамічних оголошень у тому, що вони формують свій список запитів під кожен товар. І навіть якщо у нас в групі оголошень зібрані запити зі статусом "Мало показів", для кампанії з динамічними оголошеннями це було не проблемою, і реклама демонструвалася. Ремаркетинг ми використовували для того, щоб "наздогнати" рекламою тих людей, які зацікавилися раціями, і ми “наздоганяли” їх знижками при покупці, за умови оплати сьогодні.
Подальший план розвитку:
Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і донині.