Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами сайту з продажу рацій

Про клієнта

Шаблонний сайт на маркетплейсі Tiu.ru
Не відстежувалися показники ефективності
Не була підключена Google Analytics
Не було впроваджених подій і цілей

Вхідні дані

Місячний бюджет на рекламу – 10 000 руб
Геотаргетинг – Центральний регіон, Поволжя, Південь
Мережа – пошукова мережа Яндекс і РСЯ
Час показу – понеділок-субота, цілодобово
Позиції розміщення – не має значення
Обмеження за максимальною вартістю кліку - 300 руб
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
Мета - збільшити продажі певних брендів рацій. Саме для них запускалася рекламна кампанія.


Першочергові завдання

Коректні налаштування Google Analytics
Створення та налаштування нового акаунту Яндекс.Директ
Зв'язок акаунту Яндекс.Директ c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

Збір ключових слів не тільки за брендами і моделями, але і за їх призначенням - рації для риболовлі / полювання / СБ / далекобійників і т.п.

Написання окремих оголошень для комп'ютеру і мобільних телефонів з актуальними знижками і цінами;

Оскільки ставки в Москві і області були в 3-6 разів більше, в порівнянні з іншими регіонами геотаргетингу, було прийнято рішення поділити кампанії;

Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;

Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію і мінусовки нерелевантних запитів;

Експериментальні запуски різних типів кампаній - Ремаркетинг, Динамічні пошукові оголошення.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і до цього дня.


Згідно з графіком, в січні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 120%, а вже в червні він склав 708%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками і оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів, роботою з новими типами рекламних кампаній. У підсумку, за час оптимізації реклами, ми поліпшили окупність реклами майже в 6 разів. Також, зменшилася вартість заявки з 186 руб до 142 руб, при цьому, % отримання потенційного клієнта з кліку збільшилася з 0,34% до 1,02%.

Також, в якості експерименту, ми запустили кампанію з Динамічними оголошеннями, і Ремаргетинг в РСЯ, що приносило майже стільки ж конверсій, як і Пошукова кампанія, але при цьому витрати були в 2 рази менше.

Переваги динамічних оголошень у тому, що вони формують свій список запитів під кожен товар. І навіть якщо у нас в групі оголошень зібрані запити зі статусом "Мало показів", для кампанії з динамічними оголошеннями це було не проблемою, і реклама демонструвалася. Ремаркетинг ми використовували для того, щоб "наздогнати" рекламою тих людей, які зацікавилися раціями, і ми “наздоганяли” їх знижками при покупці, за умови оплати сьогодні.


Подальший план розвитку:

Робота з акаунтом ведеться з кінця січня 2019 і донині.

Збільшення рекламованих брендів рацій;

Проведення експерименту щодо збільшення позиції в пошуку, і аналіз того, як це вплине на кількість потенційних клієнтів;

Запуск реклами в Google Ads.