Інтернет агентство M System

Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу залізобетонних виробів

Тематика сайту: залізобетонні вироби. У роботі був з 30.05.2017 по 05.09.2017

Відвідуваність сайту до seo-оптимізації.

Взяті показники за 12.12.2016 - 29.05.2017.

Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.

Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.

Рис.3 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації".

Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:

недостатня кількість унікального і корисного контенту;
низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики;

Результат:

низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом.

Виконані роботи з 30.05.2017 - 05.09.2017.

Створена і додана нова структура сайту.
Складено семантичне ядро ​​для внутрішньої та зовнішньої стратегії просування сайту.
Додано 19 500 символів нового унікального контенту, що містить ключові слова для просування.
Налаштовані мета теги Title і Description у всіх товарних категоріях, підкатегоріях, статтях і на головній сторінці.
Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значення ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значення потрібних сторінок і розділів.


Результати від проведених робіт.

Рис.4 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 30.05.2017 - 14.11.2017 в порівнянні з попереднім періодом 12.12.2016 - 29.05.2017

Рис.5. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.

Рис.6 Червоним виділені показники за період: 30.05.2017 - 14.11.2017.

Відвідуваність сайту з пошукових систем зросла на 82.95%
Кількість унікальних відвідувачів зросла на 69.15%
Показник відмов збільшився на 1,6%
Глибина перегляду збільшилася на 2.08%
Час перебування на сайті збільшився на 2 секунди

Рис.7 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації". Червоним виділені показники за 30.05.2017 - 14.11.2017

Зменшилася взаємодія з контактами на 4,3%
Збільшилося досягнення мети при взаємодії з контактами на 53.30%
Збільшилися цільові візити при взаємодії з контактами на 58.91%
Збільшилися цільові відвідувачі при взаємодії з контактами на 51.20%
Зменшилася відмова при взаємодії з контактами на 0,47%
Збільшилася глибина перегляду при взаємодії з контактами на 1.08%
Зріс час перегляду при взаємодії з контактами на 7 секунд

Рис.8 Досягнення мети: "Замовлення через “Кошик".

З'явилися перші замовлення через “Кошик”.

Висновок:

Після виконаних робіт з SEO оптимізації сайту ми бачимо поліпшення за всіма показниками.

Сайт почали відвідувати в 1,83 рази більше потенційних покупців. Про те, що це покупці свідчать оформлення замовлень через “Кошик”. До того ж, відвідувачі почали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії.