Інтернет агентство M System

Кейс з seo-оптимізації сайту з продажу курток і верхнього одягу

Тематика сайту: куртки, верхній одяг. У роботі був з 08.08.2017 до 15.09.2017

Відвідуваність сайту до seo-оптимізації.

Відвідуваність сайту з пошукових систем до оптимізації. Взяті показники за 01.05.2017 - 07.08.2017.

Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями

Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами

Рис.3 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації"

Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:

недостатня кількість унікального і корисного контенту;
низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики;

Результат:

низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом.

Виконані роботи з 08.08.2017 - 15.09.2017:

Створена і додана нова структура сайту.
Складено семантичне ядро ​​для внутрішньої та зовнішньої стратегії просування сайту.
Додано 17 500 символів нового унікального контенту, що містить основні ключові слова.
Налаштовані мета теги Title і Description у всіх товарних категоріях, підкатегоріях, статтях і на головній сторінці.
Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значення ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значення між потрібними сторінками та розділами.


Результати від проведених робіт

Рис.4 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 8.08.2017-14.11.2017 в порівнянні з попереднім періодом 1.05.2017-7.08.2017

Рис.5. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації

Рис.6 Червоним виділені показники за період: 8.08.2017-14.11.2017

Відвідуваність сайту з пошукових систем зросла на 663.34%
Кількість унікальних відвідувачів зросла на 641.34%
Показник відмов зменшився на 6,6%
Глибина перегляду збільшилася на 30.51%
Час перебування на сайті збільшився на 1 хвилину 64 секунди

Рис.7 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації". Червоним виділені показники за 8.08.2017-14.11.2017

Збільшилася взаємодія з контактами на 3,6%
Збільшилося досягнення мети при взаємодії з контактами на 963.28%
Зросли цільові візити при взаємодії з контактами на 797.56%
Збільшилися цільові відвідувачі при взаємодії з контактами на 819.18%
Зменшилася відмова при взаємодії з контактами на 2,02%
Збільшилася глибина перегляду при взаємодії з контактами на 41.88%
Зріс час перегляду при взаємодії з контактами на 3 хвилини 51 секунду

Рис.8 Досягнення мети: "Замовлення через кошик"

З'явилися перші замовлення через “Кошик”.

Висновок:

Після виконання робіт з SEO оптимізації сайту ми бачимо поліпшення за всіма показниками.

Сайт почало відвідувати в 6,6 рази більше потенційних покупців. Про те, що це - покупці свідчать оформлення замовлень через “Кошик”. Сайт став більш привабливим. Підтвердженням цього є те, що користувачі почали проводити на сайті на 1 хв. 64 сек. більше часу. До того ж, відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії.