Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу аксесуарів для смартфонів

Інтернет-магазин "4phone"

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
  • Які раніше не запускали рекламу;

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 8 000 грн;
  • Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму;
  • Мережа - Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Позиції розміщення - не мають значення;
  • Вартість ліду - не повинна перевищувати 100 грн.
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами - на замовлення.
  • Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налаштування нового аккаунту Google Ads;
  • Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.

Роботи за проектом

  • Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії, також його розбиття на категорії за структурою сайту. Його імпорт в Google Merchant Center. Вийшло 1920 товарів.
  • Опрацювання назв товарних позицій, їх коректування відповідно специфіці роботи алгоритмів Google.
  • Створення на старті простих товарних кампаній, щоб вони почали збирати конверсії, які необхідні для запуску розумної товарної кампанії.
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для додавання мінус-слів в рекламну кампанію;
  • Запуск розумної торгової кампанії, яка працює не тільки в пошуку, але і в КМС. Це дозволяє знаходити клієнтів не тільки тоді, коли вони шукають товар, але і тоді, коли вони зайняті зовсім іншим.
  • Налаштування динамічного ремаркетингу, для того, щоб показувати оголошення саме з тим товаром, який користувач уже переглядав на сайті. На жаль, це джерело трафіку не стало вигіднішим за товарні кампанії, тому було призупинено, а бюджет перерозподілено.

Робота з аккаунтом ведеться з початку лютого 2020 і донині.

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
  • Високу якість трафіку;
  • Транзакції 4200.
  • Середня ціна транзакції: 35 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 8,79%.
  • Дохід за даними ecommerce: 518 043 грн.
  • Маржа: 60%.
  • Витрати на рекламу: 147 015 грн.
  • Валовий прибуток: 518 043 * 0,6 = 310825 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (310 825 - 147 015) / 310 825 * 100% = 111%.

Подальший план розвитку:

  • Завантаження всього асортименту клієнта в Google Merchant Center;
  • Проведення експериментів з метою знайти найбільш рентабельну стратегію визначення ставок.
  • В даний момент рекламна кампанія охоплює близько 53% показів у пошуковій мережі, при цьому денний бюджет становить вже 3000 грн (при заявленому на старті в 250 грн) - ми змогли розширити рекламний бюджет клієнта за рахунок налаштування прибуткової рекламної кампанії, і в подальшому ми будемо намагатися добитися показника в 100 транзакцій / день.