Про клієнта
- Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
- Показники ефективності не відстежувалися;
- Була підключена Google Analytics;
- Не було впроваджених подій і цілей.
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - Вся Україна, за винятком Криму, Донецька та Луганська;
- Мережа - пошукова та КММ Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Позиції розміщення - не мають значення;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за клієнтами.
- Мета - Збільшити потік клієнтів, зробивши рентабельне джерело трафіку.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налаштування нового аккаунту Google Ads;
- Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій в аккаунт.
Роботи за проектом
- Збір ключових слів за всіма типами продукції на сайті, а це близько 4000 товарів на сайті. У підсумку вийшло понад 2000 ключових слів і близька 800 мінус-слів;
- Відразу були створені кампанії з Пошуку, КММ, ремаркетингу;
- Пізніше було прийнято рішення, призупинити всі кампанії з ремаркетингу, і запустити одну кампанію з динамічним ремаркетингом, яка при витратах всього в 3 тис. грн дала продажів більш ніж на 160 тис. грн.
- Відстеження аудиторій КММ а також місць розміщення за їх рентабельностю;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію, а також мінусовки нерелевантних запитів;
- По мірі накопичення даних щодо конверсій і транзакцій, кампанії були переведені на автоматичні системи призначення ставок, що дозволило автоматизувати призначення ставок;
- Запуск динамічних пошукових оголошень.
Результат контекстної реклами:
Робота з аккаунтом ведеться з вересня 2015 року та донині.
- Транзакції: 1 530.
- Середня ціна транзакції: 89 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 1,52%.
- Дохід за даними e-commerce: 3 633 908 грн.
- Маржа: 15%.
- Витрати на рекламу: 136 092 грн (включаючи комісію агентства).
- Валовий прибуток: 3 633 908 * 0,15 = 545 086 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (545 086 - 136 092) / 136 092 * 100% = 300%.
Подальший план розвитку:
-
- Підключення зовнішнього домену та запуск торгової і розумної торгової кампанії;
- Будемо поступово розширювати бюджети на рекламу, тим самим підвищуючи інтенсивність реклами, і підвищувати оборот за рекламною кампанією.