Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу каналізаційних люків

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
  • Раніше не запускали рекламу;

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 2 000 грн;
  • Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
  • Мережа - Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Позиції розміщення - не мають значення;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами;
  • Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового аккаунту Google Ads;
  • Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.

Роботи за проектом

  • Створення рекламних кампаній Ads в пошуковій мережі: пошукові кампанії, динамічні пошукові оголошення, пошуковий ремаркетинг.
  • Створення рекламних кампаній Ads в КММ: кампанія в КММ, кампанія в КММ за фідом товарних оголошень, ремаркетинг в КММ.
  • Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center.
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами - для пошуку і додавання нових мінус-слів в рекламну кампанію;
  • Після накопичення певної кількості кліків - перехід на розумну торгову кампанію, яка працює не тільки в пошуку, але і в КММ, тим самим знижуючи вартість залучення клієнта.

Результати

Робота з акаунтом проводиться з початку травня 2019 року і донині.

  • Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижувати вартість кожної транзакції.
  • Майже за рік роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямі продажі на 129 тис. грн., тільки через сайт.
  • Ми знизили вартість потенційного клієнта з більш ніж 100 грн до 12 грн, при цьому підвищивши відсоток конверсії з відвідувача в потенційного клієнта з 1,59% до 3,27%.

В результаті контекстна реклама забезпечила:

  • Найбільшу кількість релевантного трафіку, що надходить на сайт;
  • Стабільний потік транзакцій.

Подальший план розвитку:

  • Підключення calltracking, для того, щоб з'явилася можливість оптимізувати рекламу через аналіз телефонних звернень;
  • Проведення експериментів з метою визначити найбільш рентабельну стратегію призначення ставок.