Про клієнта
- Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
- Раніше не запускали рекламу;
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 2 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
- Мережа - Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Позиції розміщення - не мають значення;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами;
- Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налагодження нового аккаунту Google Ads;
- Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.
Роботи за проектом
- Створення рекламних кампаній Ads в пошуковій мережі: пошукові кампанії, динамічні пошукові оголошення, пошуковий ремаркетинг.
- Створення рекламних кампаній Ads в КММ: кампанія в КММ, кампанія в КММ за фідом товарних оголошень, ремаркетинг в КММ.
- Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center.
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами - для пошуку і додавання нових мінус-слів в рекламну кампанію;
- Після накопичення певної кількості кліків - перехід на розумну торгову кампанію, яка працює не тільки в пошуку, але і в КММ, тим самим знижуючи вартість залучення клієнта.
Результати
Робота з акаунтом проводиться з початку травня 2019 року і донині.
- Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижувати вартість кожної транзакції.
- Майже за рік роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямі продажі на 129 тис. грн., тільки через сайт.
- Ми знизили вартість потенційного клієнта з більш ніж 100 грн до 12 грн, при цьому підвищивши відсоток конверсії з відвідувача в потенційного клієнта з 1,59% до 3,27%.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість релевантного трафіку, що надходить на сайт;
- Стабільний потік транзакцій.
Подальший план розвитку:
- Підключення calltracking, для того, щоб з'явилася можливість оптимізувати рекламу через аналіз телефонних звернень;
- Проведення експериментів з метою визначити найбільш рентабельну стратегію призначення ставок.