Інтернет агентство M System

Кейс з SEO-оптимізації сайту солодощів з Америки і Європи на платформі Prom.ua

1. Відвідуваність сайту до seo-оптимізації

Показники за 15.09.2019 - 11.11.2019.

Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями

Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами

Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:

  • мало зрозуміла для користувача структура сайту;
  • відсутність унікального і корисного контенту;
  • низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики.

Результат:

  • низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
  • пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом.

2. Виконані роботи з оптимізації

Сайт був на оптимізації з 12 листопада 2019 року до 11 січня 2020 року.

  1. Створена і додана нова структура сайту.
  2. Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами для внутрішньої і зовнішньої стратегії просування сайту, за якими ранжуються конкуренти.
  3. Додано унікальний контент для 43 категорій об'ємом у 89 000 символів. Контент містить ключові слова, що просуваються.
  4. Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значущості ключових слів, для кращої індексації сайту та для розподілу значущості між потрібними сторінками і розділами.
  5. Опрацьовані і налаштовані мета теги Title і Description для головної сторінки і всіх товарних категорій і підкатегорій.

    Приклади метаданих:

    Title: Цукерки з Європи купити в Україні за доступною ціною | Інтернет-магазин [Бренд]
    Description: Цукерки з Європи купити в Одесі зі швидкою доставкою по Україні Незвичайні цукерки за найкращою ціною на сайті [сайт] Телефонуйте: [номер телефону]

3. Результати проведених робіт

1. Після завершення робіт спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем

Рис.3 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 12.01.2020 - 11.03.2020 в порівнянні з попереднім періодом 15.09.2019 - 11.11.2019

Трафік збільшився з 701 сеансу на місяць (на момент старту робіт) до 1 235 сеансів на міс (в попередньому звітному періоді). Приріст кількості сеансів після оптимізації (за 5 місяців): 76,17%.

Рис.4. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації

2. Видимість сайту зросла

3. Динаміка сайту зросла

4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт

5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах

4. Висновок

В результаті просування сайту протягом 4-х місяців (2 місяці оптимізації та 2 місяця просування) ми бачимо покращення (в листопаді 2019 в порівнянні з березнем 2020):

  1. Поступовий планомірний приріст органічного трафіку (з 701 до 1 235, + 76% приросту);
  2. На сайт стало надходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через “Корзину”. До того ж, відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
  3. Був посилений контрольний профіль сайту: закуплено 10 посилань з 6-ти трастових донорів.