1. Відвідуваність сайту до SEO-оптимізації
До початку робіт з оптимізації дані з відвідуваності відсутні.
Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.
Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.
Стан сайту до початку робіт з SEO-оптимізації:
- мало зрозуміла для користувача структура сайту з вузькоспеціалізованими назвами;
- недостатня кількість унікального та корисного контенту;
- низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики.
Результат:
- низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
- пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом;
2. Виконані роботи з оптимізації
Сайт був на оптимізації з 18 березня 2019 року по 20 травня 2019 року.
- Створена і додана нова структура сайту.
- Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами для внутрішньої і зовнішньої стратегії просування сайту, за якими ранжуються конкуренти.
- Додано 45 000 символів нового унікального контенту для 25 категорій, який містить у собі ключові слова, що просуваються.
- Проведена перелінківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значущості ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значущості потрібним сторінкам і розділам.
- Опрацьовані і налаштовані мета теги Title і Description для головної сторінки і всіх товарних категорій і підкатегорій.
Title: Обладнання для домашнього пивоваріння та ємності для бродіння звареного пива в Москві.
Description: Ємності для домашнього пивоваріння [Бренд]. Обладнання для бродіння звареного пива в Москві за доступною ціною з доставкою.
3. Результати від проведених робіт
Після завершення робіт спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем.
Рис.3 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 21.05.2019 - 30.09.2019 в порівнянні з попереднім періодом 08.01.2019 - 20.05.2019
На момент старту робіт не було даних по відвідуваності, тому немає можливості розрахувати точний приріст. Перші коректні дані з'явилися в квітні (в період оптимізації). Трафік збільшився з 35 сеансів/міс. до 221 сеансів/міс у вересні.
Приріст кількості сеансів після оптимізації (за 4 місяці): 531,42%.
Рис.4. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.
Динаміка сайту зросла
Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт
4. Висновок
В результаті просування сайту протягом 6-ти місяців (2 міс. оптимізації та 4 міс. просування) ми бачимо покращення ситуації (в березні 2019 в порівнянні з вереснем 2019):
- Органічний трафік має поступовий планомірний приріст (з 35 до 221, + 531,42% приросту);
- На сайт стало приходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через “Корзину”. До того ж, відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
- Був посилений контрольний профіль сайту: закуплено 56 посилань з 22-х трастових донорів.