Клієнт:
Продавець будівельного, садового інструменту і запчастин до нього
Основний асортимент:
- Запчастини до бензопил та електропил
- Запчастини до мотокоси
- Бензопили та електропили
- Мотокоси й електрокоси
- Ручний електроінструмент
Результати коротко:
344%
Збільшення
транзакцій
172%
Приріст трафіку
171%
Збільшення
доходу
Завдання:
- Збільшити відвідуваність інтернет-магазину
Сайт до оптимізації:
Клієнт звернувся до нас в січні 2021 року
Вихідні дані по сайту:
Кількість посилань за Ahrefs | 264 |
---|---|
Кількість донорів за Ahrefs | 19 |
Кількість посилань за Serpstat | 2 |
Кількість донорів за Serpstat | 2 |
Видимість за Serpstat | 0.00 |
Кількість фраз за Serpstat | 7847 |
Кількість сторінок в індексі | 1480 |
Роботи з просування
- Були виправлені назви категорій. Складно було зрозуміти з назви, що відвідувач побачить після переходу
- Налаштований шаблон генерації метатегів для сторінок категорій та карток товарів, оскільки клієнтські не відображали ні інтент запиту, ні конкурентні переваги компанії.
- На сайті присутні дублікати тега H1 - це могло негативно позначитися на просуванні (докладніше про проблему).
- У категоріях цю помилку виправили шляхом підбору релевантних ключових слів і перейменування
- У товарних позиціях додали унікальний ідентифікатор після назви
- Сторінка "Про компанію" була оптимізована (додані заголовки, картинки, трохи виправлений текст). До цього сторінка виглядала як простирадло тексту.
- Була складена матриця сезонності та сторінки для опрацювання вибиралися виключно з опорою на статистичні дані.
- Поступово фахівці нарощували кількість посилань і проводили оптимізацію сторінок категорій.
ВАЖЛИВО. Клієнт вичитував кожен текст, вносив свої правки, тим самим підвищуючи експертність матеріалу. Жоден сеошник, і тим більше копірайтер, не знає бізнес так, як власник.
- Щоб розуміти, чи в правильному напрямку просувається сайт, необхідно проводити регулярний аналіз. Для цих цілей були підключені Google Analytics і Google Search Console.
- В аналітиці був налаштований збір даних про покупки й транзакції (e-commerce).
- Компанія була зареєстрована в Google My Business. Якщо бізнес має фізичну адресу, він обов'язково повинен бути присутнім на Google Maps.
Динаміка відвідувань сайту за перший місяць просування.
(Даних за попередній місяць немає, оскільки аналітики на сайті до цього не було)
- Планомірне збільшення посилальної маси
- Аналіз трафікогенеруючих запитів;
- Підбір запитів для ТЗ на зовнішні статті;
- Контроль розміщення статей на сайтах донорах.
- Паралельно на сторінки категорій інтернет-магазину ми додаємо корисні для користувача текстові матеріали й зображення
- Текстовий аналіз запитів (обсяг, релевантні слова і фрази)
- Підбір ключових фраз
- Підбір супутніх слів
- Підбір анкорів вихідних посилань
- Перевірка тексту відповідності ТЗ
- Перевірка орфографії
- Перевірка унікальності
- Перевірка змісту
- Розміщення
- Примусова переіндексація
Посилань отримано | Текстів написано (кількість символів) |
---|---|
21 | 120000 |
Результати від проведених робіт
Під час проведення внутрішньої оптимізації спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем
Динаміка трафіку за рік
Динаміка ключових слів за рік
Трафік з даних аналітики за час просування
Після 5 місяців робіт клієнт вирішив зробити паузу - на графіку видно, як це відбилося на відвідуваності ресурсу
Динаміка позицій за останній період
Порівняння трафіку і доходу: лютий 2021 і червень 2021
Висновки
В результаті просування сайту протягом 5 місяців ми бачимо поліпшення (в червні 2021 в порівнянні з лютим 2021):
- Органічний трафік мав поступовий приріст (з 239 до 651 на тиждень, + 172,38% приросту);
- На сайт стало приходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через кошик. До того ж відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
- Був посилений контрольний профіль сайту: отримано 56 посилань з 21-го трастового донора.
- SEO - це постійний, планомірний підхід і якщо трапляються прогалини в оплаті, які несуть затримку у виробництві контенту і посилального профілю, то результати гальмуються, а в гіршому випадку - відкочуються...
Команда
Бондаренко Тимур
SEO Tech Lead
Скорик Володимир
SEO Senior
Булава Володимир
Account manager