Інтернет агентство M System

Кейс з просування в TOP 10 сайту koptim.com.ua

Інформація про сайт:

Дата реєстрації домену: 23 листопада 2012, вік понад 6 років.
Категорії товару на сайті: коптильні, мангали, тандири, печі.
Товарів на сайті: 70.
Тип ведення бізнесу: виробництво, продаж.
Час в просуванні: з квітня 2016 року.
Бюджет на SEO: 3 000 грн/міс.

Мета просування сайту: вийти в топ-10 у видачі.

Стан сайту перед початком робіт

Кількість ключових фраз для просування: 33.
Пошукові системи: Google і Yandex.
Середня позиція СЯ за Google: 36.
Середня позиція СЯ за Yandex: 26.



Через 2,5 роки

Середня позиція 14,3 за 999 ключовими фразами.

Наочно показники сайту можна побачити на графіках:

Посилальний профіль в цифрах

Ми використали

крауд-посилання – це посилання в тексті рекомендацій, думок, коментарів або відгуків про послугу, товар або бренд, що розміщені на тематичних майданчиках з можливістю коментування, тобто там, де мешкає цільова аудиторія.

Тематичні статті, які були написані спеціально для сайту, є не тільки корисним контентом, але й джерелом додаткового трафіку.

Для того, щоб оцінити комерційні показники, досить порівняти два графіки. Наочно можна побачити, що знизилася загальна кількість переходів з органічного пошуку, але при цьому збільшився його відсоток від загального показника. Відвідуваність сайту зменшилася.

График 1. В начале.

Графік 2. Після проведених робіт.


Динаміка комерційних показників

Висновки

+ Зросли середні позиції сайту в пошуку.
+ Сайт вибився в лідери ніші.
- Зменшилася кількість органічного трафіку.
- Слабкий приріст середнього чека і зменшення загального доходу.

Причини спаду трафіку:

Активізація роботи конкурентів.
Відхід з ринку Yandex.

Перспективи розвитку:

Paid Search показує потенціал аудиторії з органіки. Отже, такі дії будуть спрямовані на значне розширення семантичного ядра.