Тематика сайту: залізобетонні вироби. У роботі був з 30.05.2017 по 05.09.2017
Відвідуваність сайту до seo-оптимізації.
Взяті показники за 12.12.2016 - 29.05.2017.
Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями.
Рис.2 Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами.
Рис.3 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації".
Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:
недостатня кількість унікального і корисного контенту; |
низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики; |
Результат:
низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем; |
пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом. |
Виконані роботи з 30.05.2017 - 05.09.2017.
Створена і додана нова структура сайту. | |
Складено семантичне ядро для внутрішньої та зовнішньої стратегії просування сайту. | |
Додано 19 500 символів нового унікального контенту, що містить ключові слова для просування. | |
Налаштовані мета теги Title і Description у всіх товарних категоріях, підкатегоріях, статтях і на головній сторінці. | |
Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значення ключових слів, для кращої індексації сайту, передачі значення потрібних сторінок і розділів. |
Результати від проведених робіт.
Рис.4 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 30.05.2017 - 14.11.2017 в порівнянні з попереднім періодом 12.12.2016 - 29.05.2017
Рис.5. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації.
Рис.6 Червоним виділені показники за період: 30.05.2017 - 14.11.2017.
Відвідуваність сайту з пошукових систем зросла на 82.95% | |
Кількість унікальних відвідувачів зросла на 69.15% | |
Показник відмов збільшився на 1,6% |
Глибина перегляду збільшилася на 2.08% | |
Час перебування на сайті збільшився на 2 секунди |
Рис.7 Досягнення мети: "Перегляд контактної інформації". Червоним виділені показники за 30.05.2017 - 14.11.2017
Зменшилася взаємодія з контактами на 4,3% | |
Збільшилося досягнення мети при взаємодії з контактами на 53.30% | |
Збільшилися цільові візити при взаємодії з контактами на 58.91% | |
Збільшилися цільові відвідувачі при взаємодії з контактами на 51.20% |
Зменшилася відмова при взаємодії з контактами на 0,47% | |
Збільшилася глибина перегляду при взаємодії з контактами на 1.08% | |
Зріс час перегляду при взаємодії з контактами на 7 секунд |
Рис.8 Досягнення мети: "Замовлення через “Кошик".
З'явилися перші замовлення через “Кошик”. |
Висновок:
Після виконаних робіт з SEO оптимізації сайту ми бачимо поліпшення за всіма показниками.
Сайт почали відвідувати в 1,83 рази більше потенційних покупців. Про те, що це покупці свідчать оформлення замовлень через “Кошик”. До того ж, відвідувачі почали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії.