1. Сайт до оптимізації
Закінчення оптимізації - 30 квітня 2019 року. Вихідні дані за сайтом до оптимізації:
Середня кількість сеансів за місяць | 656 |
Кількість посилань за Ahrefs/td> | 21 |
Кількість донорів за Ahrefs | 11 |
Кількість посилань за Serpstat | 12 |
Кількість донорів за Serpstat | 6 |
Видимість за Serpstat | 0.016 |
Кількість фраз за Serpstat | 2323 |
2. Роботи з оптимізації
- Зв'язок Google Analytics з Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
- Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами з 2400 ключових фраз, за якими ранжуються конкуренти;
- Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні згідно зібраного семантичного ядра. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності. (нова структура)
- Створена матриця сезонності для визначення категорій, що в першу чергу підлягають оптимізації;
- Наповнення сайту контентом;
- Згідно з матрицею сезонності відібрані 15 сторінок категорій сайту для складання ТЗ на копірайт. Матриця сезонності складається за допомогою інструменту Google KeyWord Planner. Із зібраної та розподіленої за категоріями семантики вибираємо по одному самому високочастотного ключу і завантажуємо в сервіс, після чого отримуємо дані попиту за місяцями. Виходячи з отриманих даних визначаємо пріоритетні сторінки для опрацювання. Приклад матриці сезонності:
Keyword | Apr 2018 | May 2018 | Jun 2018 | Jul 2018 | Aug 2018 | Sep 2018 | Oct 2018 | Nov 2018 | Dec 2018 | Jan 2019 | Feb 2019 | Mar 2019 |
ажурні серветки | 40 | 50 | 50 | 30 | 50 | 30 | 30 | 50 | 50 | 50 | 110 | 90 |
паперові хустинки | 30 | 10 | 10 | 10 | 10 | 20 | 10 | 20 | 20 | 10 | 10 | 10 |
паперові рушники | 390 | 320 | 320 | 320 | 260 | 320 | 320 | 320 | 480 | 590 | 590 | 590 |
паперові серветки | 90 | 70 | 70 | 90 | 70 | 110 | 70 | 90 | 170 | 110 | 140 | 140 |
серветки святкові | 10 | 10 | 10 | 0 | 10 | 10 | 10 | 0 | 10 | 10 | 10 | 10 |
паперові стакани | 210 | 170 | 170 | 140 | 170 | 170 | 210 | 260 | 210 | 210 | 260 | 260 |
паперові тарілки | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 70 | 50 | 50 | 70 | 70 | 70 | 90 |
вологі серветки | 260 | 590 | 480 | 480 | 480 | 480 | 390 | 390 | 390 | 480 | 590 | 720 |
спінений полістирол | 170 | 210 | 210 | 260 | 210 | 210 | 260 | 260 | 210 | 320 | 260 | 260 |
губки кухонні | 20 | 30 | 30 | 50 | 10 | 10 | 20 | 20 | 20 | 30 | 70 | 40 |
какао та гарячий шоколад | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
картонний посуд | 10 | 20 | 20 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 20 | 20 | 20 | 20 |
кава | 22200 | 22200 | 27100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 | 33100 |
барвник для тканини | 880 | 880 | 880 | 880 | 880 | 880 | 880 | 590 | 590 | 590 | 880 | 1000 |
кришки для паперових стаканів | 40 | 30 | 20 | 20 | 20 | 10 | 10 | 40 | 30 | 10 | 20 | 40 |
маршмеллоу | 12100 | 12100 | 12100 | 12100 | 12100 | 14800 | 14800 | 14800 | 18100 | 14800 | 27100 | 22200 |
одноразовий посуд | 1300 | 1900 | 1600 | 1600 | 1600 | 1600 | 1600 | 1600 | 1300 | 1600 | 1900 | 1600 |
одноразові стакани | 90 | 90 | 90 | 90 | 70 | 90 | 90 | 90 | 110 | 110 | 140 | 140 |
одноразові тарілки | 70 | 50 | 40 | 50 | 50 | 40 | 30 | 50 | 70 | 40 | 70 | 70 |
- Для впровадження на сайт вибрано 70 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту;
- Для впровадження підбиралися запити з високою, середньою і низькою частотністю;
- Розроблено та впроваджено схему перелінківки сайту;
- Замовлено, написано і розміщено тексти для 15 категорій спільним объемом у 33 000 знаків без пробілів;
- Опрацьовано та впроваджено метадані Title і Description для оптимованих категорій. Приклади метаданих:
Title: Купити паперові стаканчики | Картонні стакани для кави | адреса сайту
Description: Стаканчики для кави ОПТом і в роздріб ✅ Паперовий стаканчик замовити в інтернет-магазині 👍 ➤ Телефонуйте ☎ телефон ➤ Доставка по Україні
3. Сайт після 11 місяців просування
Було | Стало | |
Оптимізовано текстами та мета данними | 48 стр | |
Написано символів | 110 000 | |
Середня кількість сеансів на місяць | 656 | 1003 |
Кількість сторінок за Ahrefs | 21 | 195 |
Кількість донорів за Ahrefs | 11 | 36 |
Кількість сторінок за Serpstat | 2 | 10 |
Кількість донорів за Serpstat | 1 | 6 |
Максимальна видимість за Serpstat | 0.016 | 0.63 |
Кількість фраз за Serpstat | 2323 | 33 117 |
-
Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку за місяцями)
-
Порівняння трафіку та доходу: березень 2019 і березень 2020.
Кількість нових користувачів збільшилася на 197%.
Кількість сеансів збільшилася на 172%.
Кількість замовлень через корзину збільшилася на 78%.
За березень 2020 кількість сеансів з органічного пошуку склала 1566 одиниць.
Для порівняння - в березні 2019 ця цифра складала всього 575 одиниць. -
Видимість сайту зросла, але після поновлення алгоритму Google знизилася до колишніх показників.
-
Динаміка трафіку сайту зросла.
-
Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжируется сайт.
-
Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах.
4. Висновок
Після оптимізації клієнт продовжив співпрацю і вже за 5 місяців побачив суттєвий приріст трафіку і, відповідно, доходу.
Що вкотре підтверджує - в SEO для отримання результату потрібен деякий час.
Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.