Інтернет агентство M System

Кейс з просування і оптимізації сайту. Тематика: оптові продажі панчішно-шкарпеткових виробів

Інтернет-магазин "НоскиоптоМ"


oskuoptom.com.ua

1. Сайт до оптимізації

Закінчення оптимізації - 14 січня 2019 року. Вихідні дані по сайту до оптимізації:

Кiлькiсть посилань за Ahrefs 2650
Кількість донорів за  Ahrefs 76
Кількість посилань за Serpstat 966
Кількість донорів за Serpstat 44
Видимість за Serpstat 0.05845
Кількість фраз за Serpstat 5018

2. Роботи з оптимізації

  1. Базовий трафік сайту точно визначити не вийшло, тому що трафік з контекстної реклами не був розділений з органікою (орієнтовний трафік становив близька 1000 сеансів);
  2. Зв'язок Google Analytics з Google Search Console і підключення цілей для відстеження конверсій на сайті;
  3. Зібрано широке семантичне ядро ​​за ключовими запитами з 2 тисяч ключових фраз, за ​​якими ранжуються конкуренти;
  4. Розроблено та впроваджено нову структуру сайту. Змінено назви категорій на більш високочастотні, згідно з зібраним семантичним ядром. Додані нові категорії, структура спрощена для зменшення вкладеності. (файл нової структури)
  5. Наповнення сайту контентом;
  6. Згідно пріоритетності сторінок сайту для клієнта складено ТЗ на копірайт;
  7. Для впровадження на сайт було відібрано 220 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту;
  8. Для впровадження підбиралися запити з високою, середньою і низькою частотністю;
  9. Розроблено та впроваджено схему перелінківки сайту;
  10. Замовлені, написані і розміщені тексти для 54 категорій, загальним обсягом в 108 000 знаків без пробілів;
  11. Опрацьовано та впроваджено метадані Title, Description і H1 для оптимізованих категорій.

    Приклади метаданих:

    Title: Демісезонні чоловічі шкарпетки ОПТом | Бавовняні чоловічі шкарпетки дешево | адреса сайту

    Description: Шкарпетки чоловічі демісезонні оптом ☀️ Шкарпетки чоловічі класичні 👔 Бавовняні чоловічі шкарпетки 🎁 Доставка по Україні 📞 Телефонуйте - телефон

Було Стало
Оптимізовано текстами та метаданими 111 сторінок
Написано символів 230 000
Середня кількість сеансів на місяць ≈1 000 2 734
Кількість посилань за Ahrefs 2 650 1 759
Кількість донорів за Ahrefs 76 112
Кількість посилань за Serpstat 966 663
Кількість донорів за Serpstat 44 52
Максимальная видимість за Serpstat 0.05845 0.7
Кількість фраз за Serpstat 5 018 16 196
    1. Спостерігається зростання трафіку з пошукових систем (динаміка трафіку по місяцях)

      Порівняння трафіку і доходу: січень 2020 і травень 2020

      Кількість нових користувачів збільшилася на 155%

      Кількість сеансів збільшилася на 149%

      Кількість транзакцій збільшилася на 237%

      За травень 2020 кількість сеансів з органічного пошуку склаа 4693. Для порівняння, в січні 2019 ця цифра складала 1880 сеансів.

    2. Видимість сайту зросла
    3. Динаміка трафіку сайту зросла
    4. Збільшилась кількість ключових фраз, за ​​якими ранжируется сайт
    5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах

4. Висновок

Після зміни структури сайту (що призвело до зміни більшості URL) органічний трафік сайту трохи зменшився, але ми його компенсували більш активною роботою PPC фахівців. Клієнт продовжив співпрацю і вже за 5 місяців побачив суттєвий приріст органічного трафіку і, відповідно, доходу.

Це вкотре підтверджує, в результат SEO-просування спостерігається через деякий час після старту.

Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботу над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати контент, працювати з семантичним ядром.