1. Відвідуваність сайту до seo-оптимізації
Показники за 15.09.2019 - 11.11.2019.
Рис. 1 Деталізація відвідуваності сайту за місяцями
Розподіл відвідуваності сайту за пошуковими системами
Стан сайту до початку робіт з seo-оптимізації:
- мало зрозуміла для користувача структура сайту;
- відсутність унікального і корисного контенту;
- низькі позиції в пошуковій видачі за основними конкурентними запитами тематики.
Результат:
- низький відсоток відвідуваності сайту користувачами з пошукових систем;
- пошукові системи не вважають сайт корисним і тематичним ресурсом.
2. Виконані роботи з оптимізації
Сайт був на оптимізації з 12 листопада 2019 року до 11 січня 2020 року.
- Створена і додана нова структура сайту.
- Зібрано широке семантичне ядро за ключовими запитами для внутрішньої і зовнішньої стратегії просування сайту, за якими ранжуються конкуренти.
- Додано унікальний контент для 43 категорій об'ємом у 89 000 символів. Контент містить ключові слова, що просуваються.
- Проведена перелинківка між сторінками сайту для зручності користування і розподілу значущості ключових слів, для кращої індексації сайту та для розподілу значущості між потрібними сторінками і розділами.
- Опрацьовані і налаштовані мета теги Title і Description для головної сторінки і всіх товарних категорій і підкатегорій.
Приклади метаданих:
Title: Цукерки з Європи купити в Україні за доступною ціною | Інтернет-магазин [Бренд]
Description: Цукерки з Європи купити в Одесі зі швидкою доставкою по Україні ✈ Незвичайні цукерки за найкращою ціною на сайті [сайт] 🍬 Телефонуйте: [номер телефону]
3. Результати проведених робіт
1. Після завершення робіт спостерігалося зростання трафіку з пошукових систем
Рис.3 Показані лінії росту відвідуваності сайту за період 12.01.2020 - 11.03.2020 в порівнянні з попереднім періодом 15.09.2019 - 11.11.2019
Трафік збільшився з 701 сеансу на місяць (на момент старту робіт) до 1 235 сеансів на міс (в попередньому звітному періоді). Приріст кількості сеансів після оптимізації (за 5 місяців): 76,17%.
Рис.4. Показані лінії росту відвідуваності сайту за місяцями до, під час і після оптимізації
2. Видимість сайту зросла
3. Динаміка сайту зросла
4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт
5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах
4. Висновок
В результаті просування сайту протягом 4-х місяців (2 місяці оптимізації та 2 місяця просування) ми бачимо покращення (в листопаді 2019 в порівнянні з березнем 2020):
- Поступовий планомірний приріст органічного трафіку (з 701 до 1 235, + 76% приросту);
- На сайт стало надходити більше потенційних покупців. Про те, що це покупці, свідчить оформлення замовлень через “Корзину”. До того ж, відвідувачі стали більш активно взаємодіяти з контактною інформацією компанії;
- Був посилений контрольний профіль сайту: закуплено 10 посилань з 6-ти трастових донорів.