Послуга
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мінеральних мікро- та макроудобрень вітчизняних і закордонних виробників.
Цілі та завдання
Оптимізація нового інтернет-магазину, який раніше не просувався. Ми прагнемо підвищити видимість сайту в пошукових системах та покращити його позиції за ключовими запитами. Залучити більше лояльних і готових до покупки відвідувачів, використовуючи комплексні заходи щодо оптимізації контенту, усунення технічних помилок та посилення посилкового профілю
Сайт до початку робіт
Вихідні дані (23.02.2023):
Кількість посилань за Ahrefs |
0 |
Кількість донорів за Ahrefs |
0 |
Рейтинг домену за Ahrefs |
0 |
Кількість посилань за Serpstat |
0 |
Кількість донорів за Serpstat |
0 |
Видимість за Serpstat |
0,02 |
Кількість фраз за Serpstat |
1394 |
Кількість сторінок в індексі |
405 |
Коли проєкт передали нам для SEO-оптимізації, він був практично "невидимим" для пошукових систем:
Посилань на сайт не було, а доменний рейтинг був нульовим. Деяка кількість сторінок вже була проіндексована, що могло послужити основою для подальшого розвитку. Але в цілому проєкт вимагав комплексної оптимізації та впровадження заходів для просування в Google.
Роботи по проєкту
Технічний аудит
На першому етапі стояла задача технічної оптимізації. Ми провели аналіз наявності програмних помилок, які могли заважати просуванню. Також переконалися, що сайт добре відображається на різних пристроях, і швидкість завантаження його сторінок в браузері була максимально оптимізована. Спеціалісти склали список рекомендацій для програмістів щодо вдосконалення та усунення помилок.
Контент і семантика
Якісна оптимізація основних категорій містить роботу з мета-тегами, заголовками, текстом і зображеннями на ваших вебсторінках. Необхідно переконатися, що кожна сторінка має унікальні та інформативні мета-теги, а також містить якісний і унікальний контент, релевантний ключовим словам з семантичного ядра. Ми розширили обсяг індексованих ключових слів. Створили та розмістили новий унікальний контент, який містить нові ключові слова, а також оптимізували наявний контент на вебсайті.
Зовнішня оптимізація
Після цього ми перейшли до роботи з посиланнями. Провели аналіз наявних беклінків, переконалися в їхній якості та працювали над отриманням нових якісних посилань. Також була проведена робота над внутрішньою перелінковкою, щоб полегшити користувачам навігацію і покращити індексацію сайту пошуковими системами.
Аналітика та прогнозування
Ми вивчили поведінку користувачів на сайті, проаналізували, як вони потрапляють до нас і що їх цікавить. Це допомогло зрозуміти, які аспекти ресурсу працюють добре, а які потребують удосконалення. Крім того, було проведено прогнозування майбутнього трафіку та позицій в пошукових системах, щоб зрозуміти, які подальші кроки можуть бути найбільш ефективними.
Актуальний стан сайту
Ця таблиця відображає прогрес SEO-показників з лютого по червень 2023 року:
Показник |
До початку робіт |
Після |
Кількість посилань (Ahrefs) |
0 |
43 |
Кількість донорів (Ahrefs) |
0 |
15 |
Рейтинг домену (Ahrefs) |
0 |
2.5 |
Кількість посилань (Serpstat) |
0 |
4 |
Кількість донорів (Serpstat) |
0 |
2 |
Видимість (Serpstat) |
0,02 |
0,26 |
Кількість фраз (Serpstat) |
1394 |
1489 |
Кількість сторінок в індексі |
405 |
519 |
Подробиці про те, чого нам вдалося досягти:
Ми наростили посилковий профіль, збільшили кількість зовнішніх посилань і донорів.
У результаті рейтинг домену збільшився до 2,5, а видимість сайту зросла на 1200%. Це означає, що сторінки магазину стали активно виводитися в пошуковій видачі:
Наростили кількість фраз, за якими сайт виводиться в пошуковій видачі, а також кількість сторінок в індексі (на 28,1%):
При цьому сайт увійшов в ТОП-10 за 41 ключовою фразою:
Висновки
Проведені роботи з SEO призвели до наступних значущих результатів:
Вже навесні 2023 року (тобто, через місяць-півтора) після старту робіт з внутрішньої оптимізації ми помітили впевнений, динамічний зріст видимості в пошуку і відвідуваності інтернет-магазину:
На сайт почав активно надходити трафік, кількість відвідувачів зросла в 60 разів. Цей кейс показує, що робота з SEO може давати результати навіть на початкових етапах. Перші позитивні зміни часто стають помітними вже після проведення технічної оптимізації сайту.