Послуга
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину на ринку США.
Завдання та цілі
Збільшити видимість сайту та загальний трафік через SEO-оптимізацію та закупівлю посилань.
Сайт до початку робіт
Сайт мав низьку видимість у пошукових системах та малу кількість зворотних посилань, що не давало йому обійти сильніших конкурентів у видачі:
Показник |
Значення на 01.12.2022 |
Кількість посилань (Ahrefs) |
426 |
Кількість донорів (Ahrefs) |
137 |
Рейтинг (Ahrefs) |
17 |
Кількість посилань (Serpstat) |
162 |
Кількість донорів (Serpstat) |
4 |
Видимість (Serpstat) |
0 |
Кількість ключових слів (Serpstat) |
14449 |
Кількість сторінок в індексі |
8580 |
Кількість посилань (Semrush) |
2488 |
Кількість донорів (Semrush) |
496 |
Рейтинг (Semrush) |
32 |
Кількість ключових слів (Semrush, у пошуку США) |
8580 |
Роботи за проектом
В рамках просування сайту була обрана стратегія, яка включала роботу над основними контентними категоріями та придбання якісних посилань.
За 4 місяці просування ми закупили 30 посилань та оптимізували 40 посадкових сторінок.
Актуальний стан сайту
Показник |
01.12.2022 |
01.03.2023 |
20.04.2023 |
Кількість посилань (Ahrefs) |
426 |
792 |
937 |
Кількість донорів (Ahrefs) |
137 |
224 |
289 |
Рейтинг (Ahrefs) |
17 |
27 |
24 |
Кількість посилань (Serpstat) |
162 |
168 |
344 |
Кількість донорів (Serpstat) |
4 |
4 |
19 |
Видимість (Serpstat) |
0 |
0 |
0 |
Кількість ключових слів (Serpstat) |
14449 |
15090 |
15350 |
Кількість сторінок в індексі |
8580 |
7900 |
8080 |
Кількість посилань (Semrush) |
2488 |
7451 |
8554 |
Кількість донорів (Semrush) |
496 |
946 |
10092 |
Рейтинг (Semrush) |
32 |
23 |
25 |
Кількість ключових слів (Semrush, пошук у США) |
8580 |
22401 |
20144 |
Протягом чотирьох місяців роботи над проектом ми досягли наступних результатів:
- Кількість посилань на наш сайт збільшилась на 120%, що вказує на зростання його популярності та авторитету в інтернеті.
- Кількість сайтів-донорів, посилання з яких ведуть наш сайт, зросла більш ніж 110%.
- Рейтинг сайту зріс на 40%. Це підтверджує збільшення його видимості та авторитету серед користувачів та пошукових систем.
- Ми розширили список ключових слів, за якими наш сайт індексується в результатах пошуку, на 6%, що дозволило збільшити охоплення аудиторії.
- Загальна кількість сторінок інтернет-магазину, які індексуються пошуковими системами, збільшилася на 2%. Це свідчить про нашу здатність підтримувати актуальність та релевантність сайту для пошукових систем.
Загалом і всі ці результати підтверджують ефективність застосовуваної нами стратегії SEO і закупівлі посилань. В результаті виконаних робіт загальний трафік сайту зріс, попри різке зниження інвестицій у рекламу:
У середньому, трафік з органічного пошуку збільшився у 2 рази порівняно з попереднім періодом:
Видимість сайту збільшилася з 0.01 до 0.09:
Висновок
В результаті нашої роботи ми змогли підтвердити, що в контексті SEO для проектів на ринку США посилання, як і раніше, відіграють важливу роль. Завдяки нашій стратегії закупівлі посилань та оптимізації контенту ми досягли суттєвого покращення видимості сайту та збільшення його авторитету. Це спричинило значне зростання трафіку, попри зниження рекламних інвестицій.