Послуга
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на продажу виробів з гуми та азбестотехнічних виробів власного виробництва.
Цілі та завдання
- Підвищення видимості сайту в пошукових системах: чим вища позиція сайту за певними запитами, тим більше користувачів його відвідують.
- Збільшення трафіку: привертання більшої кількості відвідувачів на сайт з органічного пошуку.
- Залучення цільової аудиторії: не просто збільшення трафіку, а саме залучення користувачів, які потенційно зацікавлені в товарах або послугах сайту.
- Підвищення довіри до сайту: містить роботу над безпекою сайту, поліпшення його структури та змісту.
Сайт до початку робіт
Вихідні дані (26.05.2022):
Кількість посилань за Ahrefs |
6 569 |
Кількість донорів за Ahrefs |
198 |
Рейтинг домену за Ahrefs |
15 |
Кількість посилань за Serpstat |
63 |
Кількість донорів за Serpstat |
52 |
Видимість за Serpstat |
1,13 |
Кількість фраз за Serpstat |
30329 |
Кількість сторінок в індексі |
2 870 |
Роботи по проєкту
- Загальний аналіз сайту: був проведений комплексний аналіз сайту, включаючи ручний розгляд структури, аналіз звітів щодо просування та оцінку початкового стану просування.
- Індексація: була проведена перевірка можливості індексації всіх сторінок сайту, аналіз динаміки індексації та коректність роботи файлів robots.txt та sitemap.xml.
- Дублювання, афіліати та помилки: була проведена перевірка наявності дублікатів, афіліатів та інших потенційних помилок, які можуть впливати на ранжування.
- Контент і семантика: робота включала аналіз і створення контенту для посадкових сторінок, вибір ключових фраз, перевірку унікальності та розміщення контенту.
- Посилання та просування: був проведений аналіз зовнішніх і внутрішніх посилань, включаючи перевірку якості посилань, вивчення природних посилань і розробку стратегії збільшення посилань.
Важливо відзначити, що стратегія отримання посилань була спрямована на поліпшення якості зовнішніх посилань, усунення низькоякісних беклінків та акцентування уваги на релевантних і якісних донорах для підсилення позицій сайту в пошуку.
- Аналітика та поведінкові фактори: вивчено поведінку користувачів на сайті, проаналізовані сніпети, проведена оцінка поточної ефективності просування та прогнозування майбутніх позицій і трафіку.
Результати
Дані на 15.06.2023 (після року від початку робіт):
Показник |
До |
Після |
Різниця, % |
Кількість посилань за Ahrefs |
6 569 |
413 |
-93,7% |
Кількість донорів за Ahrefs |
198 |
107 |
-46% |
Рейтинг домену за Ahrefs |
15 |
16 |
+6,7% |
Кількість посилань за Serpstat |
63 |
138 |
+119% |
Кількість донорів за Serpstat |
52 |
83 |
+59,6% |
Видимість за Serpstat |
1,13 |
1,29 |
+14,2% |
Кількість фраз за Serpstat |
30 329 |
32 921 |
+8,5% |
Кількість сторінок в індексі |
2 870 |
4 240 |
+47,7% |
Що нам вдалося досягти:
Отримання якісних тематичних посилань на статейних ресурсах, акцент на посиланнях з авторитетних та релевантних вебсайтів принесли свої плоди. Збільшення рейтингу домену свідчить про поліпшення авторитетності та довіри до сайту.
Нам вдалося підтримувати високу видимість у пошуку з невеликою позитивною динамікою росту. Це свідчить про те, що сторінки магазину стали з'являтися у пошуковій видачі частіше.
Кількість фраз, за якими сайт відображається в пошуковій видачі, збільшилася до 32 921, а кількість сторінок в індексі виросла в півтора раза.
При цьому сайт увійшов до ТОП-10 за 5,58 тис. ключових фраз, а за 2 тис. зайняв першу позицію у пошуку.
Висновки
Проведені роботи з SEO призвели до наступних значущих результатів:
- Відвідуваність сайту зросла на 17,4%, що вказує на розширення нашої аудиторії.
- Кількість сесій збільшилась на 19,3%. Це вказує на те, що відвідувачі не тільки заходять на сайт, а також затримуються там, вивчаючи сторінки більш детально.
- Ми змогли залучити на 15,4% нових користувачів, ніж в попередньому році.
- Однак найважливіше — дохід з сайту різко зріс на цілих 6647,0%. Це яскравий показник того, що наша SEO-стратегія працює та приносить реальний прибуток.
Отже, роботи над проєктом призвели до численних позитивних змін, спрямованих на поліпшення видимості, авторитетності та змісту сайту. Плюс, не лише кількість, а і якість трафіку стала вищою: на сайт приходять зацікавлені люди, готові до покупок.
Ці досягнення є важливим кроком у просуванні ресурсу і можуть служити основою для подальшого зростання та розвитку проєкту.