Створення рекламного кабінету
Перейти за посиланням: vk.com/adscreate
Врахуйте наступні моменти:
1. Вибираємо «Універсальний запис» і створюємо запис.
2. Пишемо будь-який текст/слово, і натискаємо «Створити».
3. У самому низу сторінки натискаємо «Створити оголошення».
Надалі, оголошення можна буде архівувати, кабінет залишиться на своєму місці. Якщо чогось не вистачає - ВК сам підкаже. Внизу обов'язково натискаємо “Зберегти”.
Тепер в лівому меню у вас з'явилася ще одна вкладка - "Реклама". Щоразу натискаючи на неї, ви будете потрапляти у свій рекламний кабінет.
У вас з'явився рекламний кабінет. Тепер SMM-фахівець зможе налаштувати в цьому кабінеті таргетовану рекламу. Бюджет на таргет буде поповнюватися вами безпосередньо. Але про це пізніше.
А про те, як дати доступ в рекламний кабінет ВК ми розповімо прямо зараз.
Як дати доступ до рекламного кабінету
1. Заходимо в рекламний кабінет, обираємо розділ таргетинг, далі переходимо до налагштувань. Саме «Таргетинг», а не «Маркет-платформа» (реклама в спільнотах).
2. У розділі "Налаштування доступу" вставляємо посилання на сторінку того користувача, якому потрібно надати доступ в рекламний кабінет.
3. Натиснувши на кнопку «Додати користувача» ми вказуємо рівень доступу «Адміністратор» і завершуємо додавання.
4. Указать уровень доступа «Администратор», и завершить добавление.
Як надати доступ до спільноти/групи
Далі розглянемо, як відкрити доступ до співтовариства і надати підряднику право на розміщення, редагування і видалення контенту. А також - управління ролями та іншими параметрами сторінки.
1. У групі зайти у вкладку «Управління співтовариством».
2. Перейти в розділ «Учасники».
3. Знайти в списку учасників вашого таргетолога (для цього він повинен бути учасником групи) і натиснути на клавішу «Призначити керівником».
4. Вказати рівень доступу «Адміністратор», і завершити додавання.
Як поповнити бюджет рекламного кабінету
До бюджету доступ ВК стороннім не видає. Поповнювати рекламний кабінет може тільки його власник. Робити це варто своєчасно. Без достатньої кількості коштів ваш таргетолог не зможе запустити всі оголошення і ви втратите в результаті час.
1. Переходимо в розділ «Реклама».
2. Вибираємо «Таргетинг», потім «Бюджет» та натискаємо «Поповнити».
3. Після натискання вибираємо зручний спосіб оплати.