Інтернет агентство M System

Кейс налаштування та ведення контекстної реклами для сайту з продажу запчастин для автомобілів

Про клієнта

FF
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
Раніше не запускали рекламу.

Ввідні дані

Місячний бюджет на рекламу - 4000 грн;
Геотаргетинг - вся Україна, за виключенням Криму, Донецька та Луганська;
Рекламна мережа - Google Ads;
Час показу - 24/7;
Позиції розміщення - не мають значення;
Відстежування ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами;
Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.

Першочергові завдання

Коректне налаштування Google Analytics;
Створення та налагодження нового аккаунту Google Ads;
Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.

Роботи за проектом

Створення та формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center. Вийшло близько 1600 товарів.

Були включені всі зв'язки країна+мова для того, щоб охопити якомога більше пошукових запитів;

Опрацювання назв товарних позицій, під специфіку роботи алгоритмів Google;
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами, для пошуку і додавання нових мінус-слів в рекламну кампанію;
Запуск розумної торгової кампанії, яка працює не тільки в пошуку, але і в КМС. Це дозволяє знаходити клієнтів, не тільки тоді, коли вони шукають товар, але і тоді, коли вони зайняті зовсім іншим.

Результати

Робота з акаунтом ведеться з початку вересня 2019 року та понині.

Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижуючи вартість кожної транзакції.
За 6 місяців роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямих продажів на 144 тис. грн.
Маржинальність товарів становить близька 50%, тим самим ми можемо сказати, що чистий прибуток вийшов близька 70 тис. грн.
При витраті в 11 тис. грн, рентабельність кампанії становить близька 550%, що вказує на те, що ми впоралися з поставленою перед нами задачею.

У результаті контекстна реклама забезпечила:

Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
Збільшення кількості транзакцій, причому клієнт відчув це вже на другому тижні запуску.

Подальший план розвитку

Загрузка усього асортименту клієнта в в Google Merchant Center;
Проведення експериментів з метою знайти найбільш рентабельну стратегію призначення ставок.