Про клієнта
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua; | |
Раніше не запускали рекламу. |
Ввідні дані
Місячний бюджет на рекламу - 4000 грн; | |
Геотаргетинг - вся Україна, за виключенням Криму, Донецька та Луганська; | |
Рекламна мережа - Google Ads; | |
Час показу - 24/7; | |
Позиції розміщення - не мають значення; | |
Відстежування ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами; | |
Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій. |
Першочергові завдання
Коректне налаштування Google Analytics; | |
Створення та налагодження нового аккаунту Google Ads; | |
Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт. |
Роботи за проектом
Створення та формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center. Вийшло близько 1600 товарів. |
Були включені всі зв'язки країна+мова для того, щоб охопити якомога більше пошукових запитів; |
Опрацювання назв товарних позицій, під специфіку роботи алгоритмів Google; | |
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій; | |
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами, для пошуку і додавання нових мінус-слів в рекламну кампанію; | |
Запуск розумної торгової кампанії, яка працює не тільки в пошуку, але і в КМС. Це дозволяє знаходити клієнтів, не тільки тоді, коли вони шукають товар, але і тоді, коли вони зайняті зовсім іншим. |
Результати
Робота з акаунтом ведеться з початку вересня 2019 року та понині.
Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижуючи вартість кожної транзакції. | |
За 6 місяців роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямих продажів на 144 тис. грн. | |
Маржинальність товарів становить близька 50%, тим самим ми можемо сказати, що чистий прибуток вийшов близька 70 тис. грн. | |
При витраті в 11 тис. грн, рентабельність кампанії становить близька 550%, що вказує на те, що ми впоралися з поставленою перед нами задачею. |
У результаті контекстна реклама забезпечила:
Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт; | |
Збільшення кількості транзакцій, причому клієнт відчув це вже на другому тижні запуску. |
Подальший план розвитку
Загрузка усього асортименту клієнта в в Google Merchant Center; | |
Проведення експериментів з метою знайти найбільш рентабельну стратегію призначення ставок. |