Про клієнта:
Клієнт здійснює продажі сільськогосподарської техніки для невеликих господарств, мотоблоків та мототехніки, запчастин до них, а також обладнання для коректної роботи машин і агрегатів.
Компанія надає гарантії та реалізує тільки оригінальні продукти брендів. Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads. В ході аудиту ми відзначили критичні моменти, що перешкоджають результативній роботі рекламної кампанії:
- Не була налаштована передача цінностей подій з Google Analytics в Google Ads, а для нормальної оптимізації Google Shopping це є одним з головних факторів.
- Не було поділу геотаргетингу на області й міста мільйонники. Це не давало змоги зробити коригування ставок за місцезнаходженням користувача.
- Не пропрацьовувалися пошукові запити на предмет мінус-слів: клієнт був змушений оплачувати нерелевантні переходи на свій сайт.
Після аудиту клієнт довірив нам коректне налаштування і ведення його реклами.
Вхідні дані:
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування торгової кампанії;
- Час показу - 24/7;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями та дзвінків з Google Analytics.
- Мета - збільшити продажі.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
- Зв'язок акаунту Google Ads з Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
- Оскільки клієнт займається продажами сезонних товарів, ми перенесли структуру його сайту в Google Merchant Center. Таким чином нам тепер вдається швидко включати та виключати потрібні товари з реклами.
- Створили просту торгову кампанію, а також кампанії для ремаркетингу, динамічного ремаркетингу і кампанію в КМС на основі фіду товарних оголошень. За кожною з кампаній ми стежили та перерозподіляли бюджет відповідно до кількості продажів. Більш ефективні кампанії отримували більше бюджетних коштів, слабкі - менше.
- В кінцевому підсумку тільки торгова кампанія принесла реальні продажі. Решта отримували конверсії за дзвінками, але ми вирішили залишити включеною тільки торгову кампанію.
- Раз на тиждень ми займалися управлінням ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
- Раз на 5 днів - працювали з пошуковими запитами, мінусуючи нерелевантні.
- Після того, як накопичилося понад 30 транзакцій, ми запустили розумну товарну кампанію. Оскільки для якісної роботи розумної товарної кампанії необхідні дані про досягнуті транзакції, не рекомендується запускати її раніше.
- Як видно на скріншоті вище, ми пробували запускати різні категорії товарів в окремих розумних товарних кампаніях. Нерідко така стратегія буває ефективною. Але в даному випадку (у зв'язку з тематикою) більш ефективним виявився запуск всіх категорій разом.
Робота з акаунтом ведеться з вересня 2020 і донині.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Транзакції: 165.
- Ліди, крім транзакцій: 441 (за словами клієнта, більшість продажів - телефоном, що не дивно в даній тематиці. Але, на жаль, відстежити їх немає можливості).
- Середня ціна транзакції: 114,54 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 0,59%.
- Дохід за даними ecommerce: 86 207,87 грн.
- Маржа: 30%.
- Витрати на рекламу: 18 900,38 грн.
- Валовий прибуток: 86 207,87 * 0,3 = 25 862,36 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (25 862,36 - 18 900,38) / 18 900,38 * 100% = 36%.