Про клієнта:
Компанія займається друком на текстильній продукції: на футболках, поло, толстовках, сумках, кепках, тканинах тощо. Працює понад десять років. Має власне обладнання для нанесення друку, яке знаходиться в Києві. Замовлення відправляються з доставкою у всі регіони України.
Вхідні дані:
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads, зокрема клієнту потрібне налаштування пошукової кампанії;
- Час показу - 24/7;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за відправленими формами та дзвінками з Google Analytics.
- Мета - збільшити кількість лідів.
Першочергові завдання
- Встановлення на сайт Google Tag Manager (GTM) і налаштування цілей для Google Analytics;
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налаштування нового акаунту Google Ads;
- Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
- Зібрали окремо пошукові запити з опту та роздрібу. Для кожного з сегментів та послуги прописали міста, щоб розширити СЯ;
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на 4-5 дні - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію та мінусовки нерелевантних запитів;
- Після того, як накопичилася достатня кількість транзакцій, ми перевели кампанію на автоматичну стратегію, яка забезпечує максимальні результати при наших бюджетах.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Витрати на рекламу: 24 480,83 грн.
- Ліди: 475
- Середня ціна Ліда: 51,54 грн.
- Коефіцієнт Ліда: 4,22%.