Про клієнта
Інтернет-магазин іграшок та дитячих товарів (ляльки, радіокеровані машинки, конструктори, одяг і т.п.). Іграшки від різних європейських і вітчизняних брендів представлені у великому асортименті, який постійно поповнюється. У клієнта був сайт на маркетплейсі Prom.ua, який приносив власникові більшість замовлень. Клієнт ніколи раніше не запускав контекстну рекламу.
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
- Мережа - Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами та дзвінками;
- Мета - створити потік приботкувого трафіку з контекстної реклами.
Першочергові завдання
- Початкове налаштування Google Analytics і створення цілей;
- Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
- Об'єднання акаунтів Ads, Analytics і Merchant між собою, імпорт конверсій в Ads.
Роботи за проектом
- Відразу ми розділили фід за товарними групами, щоб була можливість призначати кожній групі товарів свою ціну за клік. Шляхом роботи з інструментом перетворення фідів, ми досягли призначення різним групам товарів своєї мітки продавця. Таким же шляхом ми отримали автоматичне додавання нових товарів відразу в потрібні рекламні кампанії.
- Запуск динамічного ремаркетингу на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цим же, та схожими з ним товарами на сайтах контекстно-медійної мережі Google.
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
- Раз в 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів.
Робота з акаунтом ведеться з жовтня 2019 і донині.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість транзакцій на сайт серед усіх каналів трафіку (34%)
- Кількість лідів: 1 507
- Транзакції: 569
- Заявок, крім транзакцій: 938
- Середня ціна транзакції: 36 грн
- Середня ціна звернення: 14 грн
- Дохід за даними ecommerce 260 958 грн
- Маржа: 25%
- Витрати на рекламу: 21 546 грн
- Валовий прибуток: 260 958 * 0,25 = 65 239 грн
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (65 239 - 21 546) / 21 546 * 100% = 203%