Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами сайту вантажоперевезень з України в Росію

Про клієнта

Щойно розроблений сайт "Швидко і недорого"
Не відстежувалися показники ефективності
Не була підключена Google Analytics
Не було впроваджених подій і цілей

Вхідні дані

Місячний бюджет на рекламу – 5 000 грн
Геотаргетинг – вся Україна, окрім Криму, Луганська, Донецька
Мережа – пошукова мережа Google
Час показу – цілодобово, до вичерпання денного бюджету
Позиції розміщення – ТОП 3
Обмеження за максимальною вартістю кліка - 4 грн
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
Мета - Отримувати 10 дзвінків щоденно


Першочергові завдання

Коректне налаштування Google Analytics
Створення та налаштування нового акаунту Google Adwords
Зв'язок акаунту Adwords з Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

Збір усіх можливих ключових слів низької і середньої частотності (близька 200) за допомогою сервісу з підбору ключових слів Google, а також мінімальне використання високочастотних запитів.

Чотири добре прописаних оголошення з актуальними пропозиціями і перевагами - "Знижка на перше замовлення - 10%", "Доставка з Києва до Москви 1-3 дні", "Техпідтримка 24/7".

Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі - для зниження вартості потенційних клієнтів, і підвищення відсотка конверсій;

Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію та мінусовки нерелевантних запитів;

Експерименти зі стратегії призначенням ставок.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця листопада 2018 і донині.


Як ми бачимо, в грудні був пік активності відвідувачів через новорічні свята. ROI в той момент складав 518%, а вже в травні він склав 716%. Це було досягнуто внаслідок постійної роботи зі ставками та оголошеннями, а також - розширенням списку ключових слів і роботою з пошуковим ремаркетингом. У підсумку, ми поліпшили окупність реклами на 38%. Також, зріс рівень відсотка конверсії на сайті: в грудні він був 35%, а в червні він уже склав 40%.

Відсоток трафіку з нашої рекламної кампанії склав 85% (дані за травень 2019), тобто на сайт відвідувачі потрапляють, здебільшого, внаслідок роботи нашої контекстної реклами.

Відсоток потенційних клієнтів з відвідувачів сайту через контекстну рекламу також збільшився на 2.46%. Це, разом зі зниженням витрат на рекламу, дало збільшення ROI (окупність інвестицій):

Конверсії за містами України:


В результаті контекстна реклама забезпечила:

Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт
Високу якість трафіку: за словами клієнта, це близька 10 дзвінків на день, 2-3 з яких закінчуються угодами;
Постійних "бізнес-клієнтів", на отримання яких і була націлена ця РК.


Подальший план розвитку:

Запуск ремаркетингу в КМС
Проведення експерименту щодо збільшення середньої позиції в пошуку, і аналіз відповідного впливу на кількість потенційних клієнтів
Запуск реклами пошукової та РСЯ кампанії в Яндекс.Директ