Про клієнта:
Клієнт займається продажем електроніки та побутової техніки (смартфони, ноутбуки, гаджети для них та мобільні аксесуари). Має мережу філій офлайн-магазинів та інтернет-магазин з доставкою по Україні. Є офіційним дистриб'ютором багатьох відомих брендів та надає розстрочку і кредит на покупку. Дає офіційну гарантію.
Клієнт прийшов до нас після аудиту рекламних кампаній Google Ads, в якому ми вказали на помилки, і показали точки зростання.
Результати коротко:
480
Транзакції
844%
ROMI
за валовим прибутком
209 грн
Середня
ціна транзакції
Вхідні дані:
- Місячний бюджет на рекламу - 50 000 грн;
- Геотаргетинг - Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за транзакціями з Google Analytics.
- Мета - створення рентабельного каналу продажів та збільшення кількості транзакцій.
Цілі і завдання
Ціль:
- Збільшити кількість продажів
Завдання:
- Усунути помилки, виявлені на стадії аудиту рекламної компанії
- Зробити детальну структуру груп у РК за категоріями сайту
- Протестувати динамічний ремаркетинг
Роботи за проектом
- Створення ТЗ для фіду товарів. у якому категорії повторювали б структуру сайту. Раніше всі товари були в одній категорії й, відповідно, ніяких розділень за торговими кампаніями не було. Ми ж хотіли розбити торгові кампанії за категоріями, як на сайті.
- Створили прості торгові кампанії під кожну категорію товарів. Кожну з них ми відстежували та перерозподілили бюджет згідно з кількістю продажів: там, де більше виходило продажів - збільшували, де менше - зменшували.
- Запустили динамічний ремаркетинг на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цим же та схожими товарами на сайтах контекстної-медійної мережі Google.
- У планах зробити комбіновані списки за періодами давності на сайті та подивитися, до чого це призведе. Цілком можливо, що людям немає сенсу показувати рекламу через кількість днів після того, як вони переглядали товар на сайті.
- Раз на тиждень - управляли ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.
- Раз на 5 днів - робота з пошуковими запитами для мінусовки нерелевантних запитів.
- Після того, як прості торгові кампанії набирали 10 транзакцій, ми переводили їх на розумні торгові кампанії.
Робота з акаунтом ведеться з вересня 2020 року і донині.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Транзакції: 480.
- Середня ціна транзакції: 209 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 0,64%.
- Маржа: 10%.
- Витрати на рекламу: 100 234,23 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: 844%.
Над проектом працювали
В'юнов Артем
PPC Tech Lead
Чорноморець Євген
PPC Senior
Сергєєв Дмитро
Account manager