Про клієнта
- Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
- Пробували самостійно запустити рекламу, але Google відхиляв рекламні матеріали.
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
- Мережа - пошукова мережа Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
- Мета - збільшити потік потенційних клієнтів за певними категоріями товарів.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налагодження нового акаунту Google Ads;
- Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
- Оскільки реклама товарів для дорослих заборонена в Google Merchant, там змогли розмістити тільки деяку частину;
- Відразу було створено кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, але деякі позиції відхилялися після проходження модерації фіду сторінок. Для відхилених рекламних товарів ми створили звичайні пошукові кампанії.
- Додали пошукову кампанію на головну сторінку сайту за загальними ключовими запитами типу "сексшоп".
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
- Після місяця роботи з простими торговими кампаніями ми спробували розумні торгові кампанії. Після того, як вони показали кращі результати, залишили їх.
Робота з акаунтом ведеться з листопада 2019 і донині
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
- Збільшення росту замовлень;
- Транзакції: 673
- Заявок, крім транзакцій: 553
- Середня ціна транзакції: 279 грн.
- Середня ціна звернення: 153 грн.
- Дохід за даними ecommerce: 504 559,05 грн.
- Маржа: 50%.
- Витрати на рекламу: 188 141,78 грн.
- Валовий прибуток: 504 559,05 * 0,5 = 252 279,52 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (252 279,52 - 188 141,78) / 188 141,78 * 100% = 34%.