Про клієнта
- Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
- Які раніше не запускали рекламу;
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 8 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму;
- Мережа - Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Позиції розміщення - не мають значення;
- Вартість ліду - не повинна перевищувати 100 грн.
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами - на замовлення.
- Мета - налаштувати рентабельну рекламну кампанію, збільшити кількість транзакцій.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налаштування нового аккаунту Google Ads;
- Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій та електронної торгівлі в акаунт.
Роботи за проектом
- Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії, також його розбиття на категорії за структурою сайту. Його імпорт в Google Merchant Center. Вийшло 1920 товарів.
- Опрацювання назв товарних позицій, їх коректування відповідно специфіці роботи алгоритмів Google.
- Створення на старті простих товарних кампаній, щоб вони почали збирати конверсії, які необхідні для запуску розумної товарної кампанії.
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для додавання мінус-слів в рекламну кампанію;
- Запуск розумної торгової кампанії, яка працює не тільки в пошуку, але і в КМС. Це дозволяє знаходити клієнтів не тільки тоді, коли вони шукають товар, але і тоді, коли вони зайняті зовсім іншим.
- Налаштування динамічного ремаркетингу, для того, щоб показувати оголошення саме з тим товаром, який користувач уже переглядав на сайті. На жаль, це джерело трафіку не стало вигіднішим за товарні кампанії, тому було призупинено, а бюджет перерозподілено.
Робота з аккаунтом ведеться з початку лютого 2020 і донині.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
- Високу якість трафіку;
- Транзакції 4200.
- Середня ціна транзакції: 35 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 8,79%.
- Дохід за даними ecommerce: 518 043 грн.
- Маржа: 60%.
- Витрати на рекламу: 147 015 грн.
- Валовий прибуток: 518 043 * 0,6 = 310825 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (310 825 - 147 015) / 310 825 * 100% = 111%.
Подальший план розвитку:
- Завантаження всього асортименту клієнта в Google Merchant Center;
- Проведення експериментів з метою знайти найбільш рентабельну стратегію визначення ставок.
- В даний момент рекламна кампанія охоплює близько 53% показів у пошуковій мережі, при цьому денний бюджет становить вже 3000 грн (при заявленому на старті в 250 грн) - ми змогли розширити рекламний бюджет клієнта за рахунок налаштування прибуткової рекламної кампанії, і в подальшому ми будемо намагатися добитися показника в 100 транзакцій / день.