Інтернет агентство M System

Кейс з контекстної реклами для сайту з продажу зоотоварів

Інтернет-магазин "ЗооХелпер"

zoohelper.com.ua

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
  • Вже запускали рекламу, але очікували більшого;

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг: вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
  • Мережа: пошукова мережа Google Ads та Google Shopping;
  • Час показу: 24/7;
  • Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
  • Мета: збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
  • Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.

Роботи за проектом

  • Товарні групи були розділені за різними торговим кампаніям. Шляхом призначення різних груп товару міток продавців, було досягнуто автоматичне додавання нових товарів відразу в в потрібні рекламні кампанії;
  • Додані кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями. Згодом деякі були зупинені, а їх бюджет перенесений на торгові кампанії.
  • Додана пошукова кампанія для реклами фізичного магазину, з таргетингом за радіусом в 2 км.
  • Запуск динамічного ремаркетингу на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цими же і схожими товарами на сайтах контекстної-медійної мережі Google;
  • Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
  • Після місяця роботи з простими торговими кампаніями, спробували розумні торгові кампанії. Після того як вони показали кращі реклами, залишили їх.

Робота з аккаунтом ведеться з жовтня 2019 і до цього дня.

В результаті контекстна реклама забезпечила:

    • Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
  • Високу якість трафіку;
  • Транзакції: 2 582
  • Середня ціна транзакції: 53 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 0,57%.
  • Дохід за даними e-commerce: 982 122,86 грн.
  • Маржа: 30%.
  • Витрати на рекламу: 137 103,02 грн.
  • Валовий прибуток: 982 122,86 * 0,3 = 294636,86 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (294636,86 - 137 103,02) / 137 103,02 * 100% = 115%.