Про клієнта
- Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
- Вже запускали рекламу, але очікували більшого;
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг: вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
- Мережа: пошукова мережа Google Ads та Google Shopping;
- Час показу: 24/7;
- Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами, дзвінками.
- Мета: збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налагодження нового акаунту Google Ads та Google Merchant;
- Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics і Google Merchant, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
- Товарні групи були розділені за різними торговим кампаніям. Шляхом призначення різних груп товару міток продавців, було досягнуто автоматичне додавання нових товарів відразу в в потрібні рекламні кампанії;
- Додані кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями. Згодом деякі були зупинені, а їх бюджет перенесений на торгові кампанії.
- Додана пошукова кампанія для реклами фізичного магазину, з таргетингом за радіусом в 2 км.
- Запуск динамічного ремаркетингу на користувачів, які переглянули певний товар. Мета - показ нашої реклами з цими же і схожими товарами на сайтах контекстної-медійної мережі Google;
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і мінусовки нерелевантних запитів;
- Після місяця роботи з простими торговими кампаніями, спробували розумні торгові кампанії. Після того як вони показали кращі реклами, залишили їх.
Робота з аккаунтом ведеться з жовтня 2019 і до цього дня.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
-
- Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
- Високу якість трафіку;
- Транзакції: 2 582
- Середня ціна транзакції: 53 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 0,57%.
- Дохід за даними e-commerce: 982 122,86 грн.
- Маржа: 30%.
- Витрати на рекламу: 137 103,02 грн.
- Валовий прибуток: 982 122,86 * 0,3 = 294636,86 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (294636,86 - 137 103,02) / 137 103,02 * 100% = 115%.