Про клієнта
- Тільки що створений сайт на майданчику Prom.ua;
- Ніколи не запускали контекстну рекламу;
- Показники ефективності не відстежувалися;
- Не була підключеная Google Analytics;
- Не було впроваджених подій і цілей.
Вхідні дані
- Місячний бюджет на рекламу - 8 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, окрім Криму, Луганська, Донецька;
- Рекламна мережа - пошукова та Медійна мережа Google;
- Час показу - 24/7;
- Позиції розміщення - не мають значення;
- Обмеження за максимальною вартістю кліка - не має значення;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами;
- Мета - залучити якомога більше потенційних клієнтів на сайт.
Першочергові завдання
- Коректне налаштування Google Analytics;
- Створення та налаштування нового аккаунту Google Adwords;
- Зв'язок акаунтів Adwords та Analytics, імпорт конверсій в акаунт.
Роботи за проектом
- Збір усіх можливих ключових слів російською та українською мовами за допомогою сервісу з підбору ключових слів Google. А також - їх угрупування за типом;
- Чотири добре прописаних оголошення з актуальними пропозиціями і перевагами - "Сьогодні знижка - 10%", "Подарунки при покупці", "Відправка за 1 день", "Ціна від 805 грн";
- Запуск кампанії в КМС, після чого - експеримент з запуску розумної кампанії в КМС, і далі - повний перехід на неї. Крім запуску розумної кампанії в КМС, були протестовані окремі кампанії - GSP, Youtube, Ремаркетинг;
- Створення фіду товарних оголошень і запуск реклами в торговій кампанії;
- Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій;
- Раз на тиждень - чистка місць розміщення;
- Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами - для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію і мінусовки нерелевантних запитів.
Робота з аккаунтом велася з липня 2017 по березень 2019.
Показники за пристроями:
Показники кількості нових та поверненних користувачів:
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт;
- Високу якість трафіку;
- Транзакції: 922.
- Середня ціна транзакції: 322 грн.
- Коефіцієнт конверсії: 0,46%.
- Дохід за даними ecommerce 1 226 712 грн.
- Маржа: 50%.
- Витрати на рекламу 297 118 грн.
- Валовий прибуток: 1 226 712 * 0,3 = 613 356 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (613 356 - 297 118) / 613 356 * 100% = 106%.