Реклама зимових курток - сезонна реклама. Зазвичай її налаштовують в сезон, причому, як показує практика, відразу всі конкуренти. Через це відбувається перегрів аукціону, і отримати трафік стає все складніше і дорожче. Крім того, немає часу на проби і помилки - потрібно відразу все налаштувати правильно, інакше втратите цінний трафік.
Як ефективно "увійти в сезон" - розповімо на прикладі кейсу нашої компанії.
Що ми мали на старті робіт з цим клієнтом
Ввідні дані:
- Шаблонний сайт прямо “з печі” на маркетплейсі Prom.ua;
- Ніколи не запускали контекстну рекламу, мають тільки офлайн точку, через яку отримували продажі;
- Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська;
- Мережа - Google Ads;
- Час показу - 24/7;
- Обмеження за максимальною вартістю заявки - немає. Як правило кожен, хто зробив покупку, ставав постійним покупцем;
- Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за заявками, продажами і дзвінками;
- Мета - збільшити потік потенційних клієнтів з продажу дитячих зимових курток. Всього на сайті клієнта було представлено 10 різних моделей в ассортименті кольорів.
- Гарячий сезон вже через тиждень - жовтень / листопад.
Першочергові завдання
Оскільки клієнт, тільки-тільки зробив сайт, йому було потрібно налаштування з нуля - створення аккаунту Ads та Analytics, їх зв'язок між собою, імпорт конверсій в Ads, щоб система відразу вчилася розпізнавати аудиторію, схильну до покупки.
Роботи за проектом
Першим чином:
- займалися запуском пошукових кампаній;
- підбирали ключі, які пов'язані з продажем дитячих курток оптом або від виробника;
- відмінусовували нерелевантні ключі;
- під кожну модель написали свої оголошення, з характеристиками і фішками.
Паралельно з запуском пошукової кампанії, ми підготували фід для Google Merchant Center, завантажили його, і стали чекати модерацію. Також ми підключили тег динамічного ремаркетингу, щоб незабаром перевести кампанію на Розумну Торгову.
Після запуску товарної кампанії, ми порівняли її з пошуковою. Прийшли до висновку, що товарне оголошення з картинкою товару і його ціною набагато краще спрацьовує в даній тематиці. Тому ми відключили пошукову кампанію, і перекинули бюджет на товарну кампанію.
Також ми запустили кампанію в КМС за особливими аудиторіями та ремаркетинг на повернення теплих покупців що "провели на сайті більше 15 секунд".
Вони спрацювали за ціною конверсії краще за пошук, але оскільки “товарка” просила збільшити бюджет, а конверсії звідти йшли хороші, кампанії в КМС ми теж призупинили і перекинули бюджет на “товарку”.
Після місяця роботи простої торгової кампанії ми налаштували розумну торгову кампанію. Причому просту ми залишили працювати паралельно з розумною.
Робота з аккаунтом велася з кінця вересня 2019 і кінець грудня 2019.
В результаті контекстна реклама забезпечила:
- Найбільшу кількість трафіку, що надходила на сайт.
- Збільшення росту замовлень.
- Кількість лідів: 256.
- Транзакції: 76.
- Заявок, крім транзакцій: 180 (за словами клієнта, половина замовлень була здійснена за телефоном).
- Середня ціна транзакції: 222 грн.
- Середня ціна звернень: 66 грн.
- Дохід за даними ecommerce: 52 624,40 грн.
- Маржа: 50%.
- Витрати на рекламу: 16 905,33 грн.
- Валовий прибуток: 52 624,40 * 0,5 = 26 312,2 грн.
- ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (26 312,2 - 16 905,33) / 16 905,33 * 100% = 56%.
Бонус:
В цьому році ми спільно з клієнтом, вирішили запустити рекламу трохи раніше сезону: з серпня. На початку періоду, ліди йшли не дуже жваво, але чим ближче до сезону, тим їх ставало більше.За рахунок того, що конкурентів майже не було, ми отримали кліки за ціною менше 10 копійок.
В результаті, за цей період ми отримали 15 лідів, з них 6 транзакцій через сайт на суму в 4 000 грн. А ціна звернення склала 3,5 грн. До того ж, в самий розпал сезону, ми заходимо з оптимізованої кампанією, і нам не буде потрібно розгойдування рекламної кампанії.
Саме так ми і рекомендуємо сезонним клієнтам заходити в свій сезон.