Нещодавно дізналися, що не всі знають про програми, які дозволяють автоматизувати налаштування й оптимізацію контекстної реклами. Тому ми зробили підбірку сервісів і надбудов, які спрощують роботу майстрів.
Збираємо ключові слова
Для збору ключових слів нам буде потрібен сервіс 1 і надбудова для нього - Yandex Wordstat Helper, яка значно прискорює збір ключових слів в веб-інтерфейсі.
Також можна скористатися схожим сервісом від Google - Планировщик ключевых слов, але в даному випадку нам знадобиться Excel і його інструмент «Фільтри», оскільки не всі завантажувані "слова-маски", які пропонує нам Google, підходять під рекламу. Якщо ви чули про KeyCollector, то забудьте! У ваших реаліях він не потрібен: зробить те ж саме, що і ви, тільки за гроші.
Складаємо список мінус-слів
Після того як ми зібрали ключові слова, нам потрібно скласти список мінус-слів - слів, за якими не буде відбуватися запуск показу наших оголошень. Для цього краще скористатися генератором мінус-слів від нашої кампанії - https://msystem.ua/t/keycleaner/.
Все просто: закидаємо фрази в сервіс і натискаємо на ключові слова, які вам не підходять. Працює швидко і просто.
Розробляємо структуру рекламної кампанії і робимо крос-мінусовку
Якщо Ви самі не можете зробити структуру рекламної кампанії, то вам підійде сервіс Peklo Tool, який зробить і крос-мінусовку. Якщо необхідність виникає тільки в крос-мінусовці, то краще скористатися утилітою від Олексія Ярошенко.
Правимо рекламні кампанії швидше
Тепер потрібно розібратися з оффлайн-редакторами рекламних кампаній Ads і Директ, які спростять роботи з внесення масових правок в рекламні кампанії.
Перший час можна трохи потонути в кількості віконець і функцій, але в подальшому ці інструменти будуть економити купу часу. Нерідко клієнти запитують, як нам вдалося внести всі правки всього за 1 годину, адже вони витрачають на це мінімум день.
Аналізуємо
Обов'язково потрібно налаштувати систему аналітики, налаштувати конверсії, і пов'язати рекламний аккаунт з системою аналітики.
- По-перше, ви допомагаєте системі автоматизувати рекламу;
- По-друге, самі бачите, наскільки добре працює реклама.
Без налаштованих конверсій роботи з оптимізації вести сенсу немає.
Налаштовуємо рекламні оголошення
У випадку з оголошеннями, рекомендуємо не використовувати спеціальні сервіси. Ми надаємо перевагу способу “старої школи”: Excel, шаблон і прописувати кожне оголошення вручну, оскільки від них, в головній мірі, і залежить CTR й конверсії на сайті. Не забуваємо прописувати розширення оголошень і проставляти UTM-мітку.
Автоматизуємо рекламні налаштування
Після настройки рекомендуємо налаштувати автоматичні правила, які будуть виконувати рутинну роботу за призначенням ставок ключових слів:
- знижувати ставки неконверсіонних запитів;
- збільшувати потік кліків конверсійних ключових слів;
- відключати покази на нерентабельних майданчиках, і т.п.
У будь-якому випадку їх необхідно перевіряти вручну, і на повну автоматизацію не розраховувати. Можна скористатися послугами біддерів і програмами автоматизації реклами, але на наш погляд, вони ніколи не замінять оптимізацію рекламних кампаній людиною.