Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Спостереження за аудиторіями в сервісі Google Ads: як це працює?

Спостереження за аудиторіями в сервісі Google Ads: як це працює?

Налаштування контекстної кампанії в Гугл ставить нас перед вибором аудиторій в пунктах «Націлювання» або «Спостереження». Вибір «неправильного» параметра здатний привести до серйозних наслідків, в тому числі і до втрати бюджету, запланованого під контекстне просування. У новачків, звичайно ж, відразу виникне питання, а для чого взагалі потрібні аудиторії Google Ads, і як вони впливають на результативність кампанії?

g_ads Спостереження за аудиторіями в сервісі Google Ads: як це працює?

Почнемо наш огляд з аудиторії, до якої застосовується значення «Націлювання». Відзначивши цей параметр, ми даємо зрозуміти системі, що хочемо показувати своє оголошення конкретному колу інтернет користувачів. Наприклад, якщо проводимо кампанію ремаркетингу, то обов'язково вибираємо «Націлювання», щоб оголошення демонструвалися нашим користувачам, а також аудиторії, відібраної за інтересами, намірами, зацікавленістю та іншими маркерами.

Найчастіше цей інструмент використовується для пошукового ремаркетингу. Як же запустити ремаркетинг? У кампанії ремаркетингу ставимо позначку на «Націлювання», в результаті чого отримуємо рекламний вплив тільки на тих, хто вже відвідував наш сайт. Такий підхід підвищує конверсію, ймовірність здійснення цільової дії.

Тут відразу варто обмовитися, що додаючи кілька категорій, слід враховувати факт взаємного звуження. Скажімо, ми додаємо в одну групу аудиторію з інтересами і намірами, плюс, вказуємо демографічний маркер від 20-и до 40-а років. В результаті отримуємо, що бачити рекламу будуть тільки ті користувачі, які відповідають всім трьом критеріям.

auditory Спостереження за аудиторіями в сервісі Google Ads: як це працює?

Як вирішити дану ситуацію і зробити так, щоб схожі аудиторії Google Ads не накладалися одна на одну? Можна створити кілька категорій одного типу, скажімо «зацікавлених покупців», розділивши їх більш тонким налаштуванням, що стосується предмета інтересу: одні цікавилися СЕО-просуванням, інші провели більше часу, вивчаючи можливості контекстної реклами і т.д.

Якщо в якийсь момент ви зайшли в глухий кут, варто замовити Google Ads рекламу через спеціалізоване агентство. Професіонали не просто виправлять помилки, але і зроблять все необхідне для збереження вже вкладених коштів.

Налаштування аудиторій в інструменті «Спостереження»

Аудиторії, які ми налаштовуємо для спостереження, не звужують охоплення, так як не впливають на таргетинг. Перехід аудиторії в режим спостереження дозволить їй переглядати рекламу. При цьому сам функціонал кампанії буде обмежений аналітичними опціями. Що це означає на практиці?

Уявімо, що ви налаштували рекламну кампанію під конкретний тип товару. Після, в рамках ремаркетингу, додали аудиторії за інтересами, демографічним маркером. Поставили позначку «Спостереження». Тепер, якщо користувач переходить за оголошенням, у власника кампанії, з'являється можливість:

  • провести порівняння аудиторій;
  • встановити частоту результативних дій (як часто дзвонять, замовляють, заповнюють форму, переходять по оголошенню).

В якому саме місці доступна для перегляду ця статистика? Відкриваємо кампанію, заходимо у вкладку аудиторії Google Adwords, оцінюємо дані. Тут показується CTR і коефіцієнт конверсії – відомості, які цікавлять нас в першу чергу. У користувачів ремаркетингу процес конверсії буде вище, ніж у тих, хто запускає програму з нуля.

Оптимізація кампанії на базі спостережень

Тепер, коли ми знаємо, як налаштувати аудиторії і зібрати відомості, саме час застосувати отриману інформацію для підвищення якості контекстного просування.

Отримані відомості знадобляться для

  • Коригування ставок
  • Визначення найбільш перспективних напрямків для орієнтування в контекстному маркетингу
  • Завдання коригувань за демографічними даними, інтересам

Від загального переходимо до приватного, тобто, більш детального вивчення налаштувань.

Аудиторії ремаркетингу

Щоб дослідження аудиторії в майбутньому проходило продуктивно, її потрібно правильно налаштувати. Створюємо максимальну кількість аудиторій, додаємо їх в «Спостереження», задаємо позитивні значення коригувань (+5, 10, 15,25%). Завдяки цьому налаштуванні оголошення будуть частіше показуватися цільовим користувачем, що підвищить шанс на покупку товару або замовлення послуги.

Налаштування за демографічними даними / інтересам найпростіше проводити за допомогою Google Ads Editor. В акаунті знаходимо вкладку «Ключові слова та таргетинг», далі підрозділ «Аудиторії». Вибираємо вкладку «... на рівні компаній», в меню вибираємо тип, розгортаємо все, відзначаємо потрібні, тиснемо «Ок». На завершення необхідно переконатися, що «повзунок» переміщений на «Спостереження». Заходимо в налаштування, натискаємо на «Змінити гнучке охоплення кампанії». Залишиться тільки задати коригування. Керуємося простим принципом: користувачам з поганими поведінковими показниками - негативне значення, користувачам з хорошим поведінковим чинником - позитивне.

Детальніше зупинимося на демографічному функціоналі, який дозволяє більш наочно відповісти на питання, що таке аудиторія, і як безпомилково розсортувати користувачів.

Функціонал Google Ads пропонує вибирати в межах наступних даних:

  • батьківський статус (наявність дітей у віці від 0 до 1 року, від 1 до 3-х років і т.д.);
  • освіта;
  • сімейний стан (у шлюбі, у відносинах, в пошуку);
  • статус домоволодіння (орендар або власник).

Ці риси портрета цільових користувачів вважаються базовими, тому починати налаштування контекстного просування варто саме з них.

Вилучення з кампанії

Не варто боятися виключати непродуктивні переходи. Так, порівняння аудиторії груп, може наштовхнути на думку, що якісь з них працюють не так, як очікувалося. Скажімо, є такий сайт, який пропонує дорогий живопис. Ми підключили до нього кілька аудиторій в режимі спостереження і побачили, що більшість користувачів приходять на сайт з бажанням вибрати подарунок. Так як ті, що прагнуть придбати подарунки, цікавляться в основному не дорогими картинами, отримуємо низьку конверсію. Значить, маємо повне право скоригувати ставку на значення -80-90%. Підведемо короткий підсумок статті. Параметр «Націлювання» здатний привести до взаємовиключення користувачів. Доцільніше користуватися режимом «Спостереження», спрямованим на збір статистики. Отримані відомості варто застосовувати для оптимізації рекламної кампанії, перегляду ставок, виявлення кращих конверсійних сценаріїв.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!