Інтернет агентство M System

Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Послуга

SEO-оптимізація та просування великого інтернет-магазину, створеного на базі ринок Випускний бал.do

Ціль

Глобальна мета в рамках SEO-просування для цього проєкту – збільшити відвідуваність та залучити більше потенційних клієнтів.

Конкретне завдання – оцінити перспективи відновлення колишніх позицій сайту неправильної взаємодії з контентом сайту з боку власника.

Сайт до

Сайт був створений на базі маркетплейсу Prom.ua. Впевнено просувався у пошуку зусиллями нашої команди.

Однак у лютому 2023 року клієнт вирішив оновити структуру свого інтернет-магазину, видаливши всі категорії товарів, а потім створивши їх наново з новими URL-адресами. Однак він не врахував, що сайти, створені на базі маркетплейсу Prom.ua не мають функціоналу для встановлення редиректів з неіснуючих сторінок на нові.

Наслідки такого рішення виявилися катастрофічними. Видимість сайту різко знизилася:

Органічний трафік впав на 17%, що призвело до зниження прибутку із сайту на цілих 49%.

Та й загалом, за всіма показниками сайт виявився відкинутим далеко назад:

Робота над проєктом

Сьогодні ми продовжуємо працювати над відновленням колишніх показників, але процес виявляється скрутним.

Висновки

Ця ситуація є гарним нагадуванням про те, наскільки важливо взаємодіяти з веб-сайтом та його контентом з належною обережністю. Особливо якщо йдеться про ключові елементи, такі як URL сторінок, що просуваються. Незалежно від платформи, будь то Prom або будь-який інший сервіс, необхідно завжди враховувати їх особливості та обмеження. Важливо пам'ятати, що будь-які зміни можуть мати довгострокові наслідки, і завжди намагатися мінімізувати ризики, пов'язані із втратою трафіку та прибутку.

Перш ніж розпочинати радикальні зміни на сайті, необхідно оцінити їх необхідність (у нашому випадку потреби в зміні URL взагалі не було), проаналізувати можливі наслідки та розглянути всі альтернативи. І завжди варто проконсультуватися зі своїм SEO-фахівцем.