Послуга
SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на продажі електроізоляційних матеріалів та світлодіодної продукції в Україні. Компанія є офіційним дилером та представником відомого китайського виробника і пропонує продукцію інших торгових марок.
Цілі та завдання
Збільшення відвідуваності. Залучення органічного трафіку — інтернет-користувачів, які вже готові до покупки товарів і тих, хто запитує у пошуковика інформацію, пов'язану з діяльністю або товарами клієнта. Зростання цільового трафіку досягається за допомогою підвищення видимості сайту в пошуку, а також поліпшення користувацького досвіду.
Сайт до начала работ
Исходные данные (13.12.2018):
Кол ссылок по Ahrefs |
10 |
Кол доноров по Ahrefs |
2 |
Рейтинг домена по Ahrefs |
0 |
Кол ссылок по Serpstat |
14 |
Кол доноров по Serpstat |
1 |
Видимость по Serpstat |
0,09 |
Кол фраз по Serpstat |
444 |
Кол страниц в индексе |
115 |
В декабре 2018 года сайт находился на начальных этапах поискового продвижения с ограниченным присутствием в поисковых системах и минимальным ссылочным профилем. Необходима была активная работа по оптимизации и увеличению видимости сайта.
Роботи по проєкту
В межах просування сайту була обрана стратегія, яка містила роботу над основними контентними категоріями та придбання якісних посилань. Це важливі аспекти SEO, які допомагають покращити видимість сайту в пошукових системах.
Ми провели такі роботи:
- Комплексний аналіз сайту, включаючи ручне вивчення структури, аналіз звітів з просування та оцінку початкового стану просування.
- Якісну On-Page оптимізацію основних категорій. Це містить правильну роботу з мета-тегами, заголовками, текстом і зображеннями на ваших вебсторінках. Необхідно переконатися, що кожна сторінка має унікальні та інформативні мета-теги, а також містить якісний і унікальний контент, відповідний ключовим словам. Розширення обсягу індексованих ключових слів. Генерація та додавання нового унікального контенту, який буде містити нові ключові слова, а також оптимізація наявного контенту на вебсайті.
- Придбання якісних тематичних посилань на статейних ресурсах. Фокусувалися на отриманні посилань з авторитетних і відповідних вебсайтів. На кожному етапі проводилася аналітика і звітність. Ми моніторили поведінку користувачів, шляхи їхнього переходу по сайту й аналізували конверсію. Цей процес також включав аналіз показників ефективності просування і трафіку.
Поточний стан сайту
Дані на 17.06.2023 (через 4 роки та 6 місяців після початку робіт):
Показник |
До |
Після |
Зростання, % |
Кількість посилань за Ahrefs |
10 |
426 |
+4160% |
Кількість донорів за Ahrefs |
2 |
68 |
+3300% |
Рейтинг домену за Ahrefs |
0 |
12 |
+12 |
Кількість посилань за Serpstat |
14 |
297 |
+2021,43% |
Кількість донорів за Serpstat |
1 |
85 |
+8400% |
Видимість за Serpstat |
0,09 |
1,84 |
+1944,44% |
Кількість фраз за Serpstat |
444 |
24558 |
+5431,08% |
Кількість сторінок в індексі |
115 |
743 |
+546,09% |
Детальніше про те, чого нам вдалося досягти
Ми побудували якісний посилальний профіль, збільшили кількість зовнішніх посилань і донорів:
Придбання якісних тематичних посилань на статейних ресурсах та акцент на отриманні посилань з авторитетних та відповідних вебсайтів принесли свої плоди. Рейтинг домену зріс до 12, що є дуже непоганим результатом для спеціалізованого інтернет-магазину. Видимість сайту зросла з практично нульової до 1,84. Це означає, що сторінки магазину стали активно відображатися в пошуковій видачі:
Завдяки тому, що ми додали багато нових оптимізованих матеріалів, які відповідають інтересам цільової аудиторії, сайт почав ранжуватися за значним числом нових ключових фраз. Початкові 444 запити перетворилися у 24558.
Пошукові системи тепер бачать і індексують майже в 5,5 раза більше сторінок сайту. При цьому сайт ранжується в ТОП-10 за 2,57 тис. ключових фраз:
Висновки
Останній рік ми спостерігаємо впевнений ріст ключових показників проєкту та досягнення основних цілей бізнесу клієнта:
- Кількість відвідувачів сайту зросла на 874,6%.
- Загальна кількість сесій зросла на 755,3%. Це означає, що відвідувачі проводять більше часу на сайті, переглядають більше сторінок та взаємодіють з контентом.
- На сайт прийшло 94,3 тис. нових користувачів. Це в 7 разів більше, ніж рік тому.
- Дохід з сайту зросла в 13 разів. Наші зусилля з оптимізації та просування позитивно позначилися на комерційних показниках ресурсу.
Правильне та системне використання інструментів просування та оптимізації не лише покращує показники сайту, але й сприяє досягненню основних бізнес-цілей клієнта (зокрема, доходу).