Навіщо просуватися в Facebook.
Facebook - одна з найефективніших соціальних мереж для розвитку бізнесу. На території СНД у кожної 3-4 людини є зареєстрований акаунт в цій соціальній мережі.
Розмір аудиторії в Україні: 13 мільйонів осіб.
Розмір аудиторії в Росії: 53,5 мільйона осіб.
Розмір аудиторії в світі: 2,32 млрд осіб.
Платоспроможна аудиторія: вік основних користувачів - від 25 до 35 років. Ця аудиторія частіше за інших робить online-покупки.
Також на Facebook є можливість створити інтернет-магазин, в якому можна буде ознайомитися з продаваним вами асортиментом. У магазині будуть картки вашого товару з фотографією, описом, ціною, коментарями та відгуками інших покупців. При оформленні замовлення покупець буде спрямований на ваш сайт, де зможе зробити покупку.
Інтернет-магазини яких тематик краще просувати.
Найкраще просувати інтернет-магазини з товарами загального споживання. Наприклад, одяг, взуття, аксесуари, ювелірні прикраси, парфумерія, техніка і т.д.
Дані тематики мають більший потенціал, тому що розраховані на кінцевого споживача, тобто потрапляють під категорію B2C. Ці товари потрібні кожному. Також, товари з перерахованих товарних груп купують частіше 1 разу на рік для себе або членів своєї родини. Такі товари дуже часто купують в якості подарунку.
Як відбувається взаємодії з покупцями.
Пости в стрічці. Мета стрічки новин - демонструвати найцікавішу і важливу інформацію. Оновлення статусу, нова фотографія, або ж яскравий пост завжди демонструються в стрічці новин користувача. Стрічка новин містить контент, з яким користувач, з великою ймовірністю, буде взаємодіяти - наприклад, поставить лайк або зробить покупку.
Платна реклама. Уміння правильно використовувати Ads Manager від Facebook нагадує супергеройську навичку: за допомогою цього інструменту можна достукатися до 25% населення твоєї країни, які побачать твою рекламу або прочитають твої пости.
Товари з інтернет-магазину групи в Facebook. Можна показувати покупцям у вигляді постів в стрічці, і за допомогою платної реклами.
Залучення покупців в інтернет-магазин на Facebook
Крок перший. Створення і оформлення інтернет-магазину.
1. Створюємо бізнес-сторінку. Вказуємо сферу діяльності.
2. Створюємо і розміщуємо логотип компанії. Розмір 180 х 180 px, формат PNG, обрізка під коло.
3. Промальовка і розміщення обкладинки, яка описує тематику магазину. Розмір 820х462px - mobile, desktop - 820x312px. Формат PNG.
4. Написання та розміщення історії. Блок про компанію з нестоковим фото, близько 1000 символів.
5. Завантаження товарів з сайту в інтернет-магазин Facebook. За допомогою xml-файлу.
Крок другий. Залучення покупців і розвиток інтернет-магазину.
1. Складання контент-плану, який містить публікації товару, корисний для покупців контент, розробку конкурсів.
2. Публікація фото найбільш продаваних товарів з текстовим супроводом від 4 до 15 разів на місяць. Чим частіше, тим краще. Це дозволяє показати товар більшій кількості покупців і збільшити відвідуваність інтернет-магазину.
3. Публікація цікавого для покупців контенту на сторінці. Фото з текстовим супроводом. Дозволяє збільшити лояльність і залученість відвідувачів. Від 4 до 15 разів на місяць. Чим частіше, тим краще.
4. Проведення конкурсів для передплатників. Дозволяє збільшити не тільки лояльність і залученість передплатників інтернет-магазину, а й збільшити їх кількість. Не рідше 1 разу на місяць, бажано раз на тиждень.
5. Реклама публікацій та конкурсів. Також дозволяє збільшити лояльність і залученість покупців. Запускаємо по мірі виходу публікацій протягом усього місяця.
Крок третій. Продаж товарів через інтернет-магазин на Facebook
Основне джерело залучення нових відвідувачів в інтернет-магазин - таргетована реклама в Facebook. Також, за допомогою таргетованої реклами можна повертати лояльних покупців в інтернет-магазин в Facebook або на ваш основний сайт.
Контент на бізнес-сторінці - спосіб утримати відвідувачів і перетворити їх в передплатників, а також збільшити ймовірність конвертації відвідувача в покупця.
Таргетована реклама дозволяє залучити покупців згідно з зазначеним таргетуванням:
- Країною та регіоном.
- Днем тижня та часом.
- Інтересами покупців.
- Віком і статтю покупців.
- Нових або тих, що вже купували товари з сайту.
Способи отримання замовлення:
- Повідомлення в чаті інтернет-магазину в Facebook.
- Коментарі до товару в Facebook.
- Дзвінок з сайту або магазину в Facebook.
- Замовлення на сайті компанії.
Як порахувати фінансову ефективність інтернет-магазину в соц.мережі.
Замовлення на вашому сайті допоможе відстежувати Google Analytics, встановлена на сайті. Ось так виглядають замовлення з Facebook:
Де facebook / cpc - переходи за таргетованою рекламою, а facebook / referral - переходи з вашого інтернет-магазину в соціальній мережі.
Активність всередині самої бізнес-сторінки можна побачити в сервісі статистики управління сторінкою:
Висновки
Створення інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook рівносильно відкриттю ще однієї торгівельної точки з реалізації ваших товарів або послуг.
Більшість робіт з розвитку магазину можна виконувати самостійно або за допомогою вже наявного персоналу.
Ефективність роботи магазину відстежується так само прозоро, як і ефективність корпоративного сайту.