Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Реклама Яндекс. Дірект

Залучаємо нових клієнтів у ваш бізнес, розміщуючи ефективну рекламу на сайтах Рекламної мережі Яндекса Відправити запит
Google shopping logo

Рекламна мережа Яндекса або РМЯ - це сервіс для публікації рекламних оголошень на партнерських сайтах.

РМЯ складають мільйони партнерських ресурсів, серед яких Avito, Mail.ru, Sports.ru і інші великі майданчики. Це виключно сайти з добовою відвідуваністю понад 500 осіб і якісним контентом.

Реклама на сайтах РМЯ демонструється вашій цільовій аудиторії в залежності з вибраними налаштуваннями таргетингу. Тут використовується три типи таргетованої стратегії. Для бізнесу в Україні оптимальними будуть дві з них:

  • Тематична. Система підбирає групу майданчиків певної тематики на основі налаштувань кампанії. Враховуються ключові фрази оголошень і параметри таргетингу, портрет цільової аудиторії. Тематика сайтів безпосередньо або побічно збігається з тематикою рекламодавця. У будь-якому випадку при правильних налаштуваннях таргету, оголошення будуть розміщені там, де проводить час ваша цільова аудиторія.
  • Ретаргетинг. Рекламний меседж транслюється користувачам, які вже відвідували ваш ресурс або здійснювали цільову дію на сторінці. Варіантів цільових параметрів ретаргетинга кілька - поклав товар в кошик, купив продукт, заповнив контактну форму, підписався на розсилку та інше.

Оголошення РМЯ, налаштовуються через рекламну систему Яндекс. Дірект, являють собою невеликі банери з релевантним заголовком, ілюстрацією та описом.

image
Кому ми рекомендуємо замовити рекламу в РМЯ:
image Бізнесу в пошуку нових вигідних каналів залучення трафіку

У РМЯ, на відміну від КММ Google, рекламується відносно мало українських компаній. При цьому, кількість релевантного трафіку що проходить на цих майданчиках залишається високим. Тому реклама в РМЯ, ймовірно, стане ефективним інструментом залучення, який не використовують ваші конкуренти.

image Онлайн-шопам з візуально привабливим асортиментом

Реклама в РМЯ мультиформатна. Тому тут дуже зручно рекламувати товари загального вжитку з привабливою візуальною складовою. Втім, для будь-якої тематики можна підібрати візуальні рішення, які будуть чіпляти погляд і при цьому зображати специфіку бізнесу.

image Сайтам, на які надходить надто мало цільового трафіку

Яндекс. Дірект показує вашу пропозицію тільки тим, хто потенційно в ній зацікавлений. Це визначає високу результативність кампаній і низький поріг негативу. А невисока ціна за клік (у порівнянні з Пошуком), забезпечує фінансову ефективність тематичного контексту і ретаргетингу.

image Всім бізнесменам, які хочуть продавати товари в інтернеті

Ключове маркетингове завдання для e-commerce проєктів - залучення конверсійного трафіку з вигодою для бізнесу. Контекстна реклама - найбільш ефективний і часто використовуване джерело клієнтів. Уже в перший тиждень роботи можна оцінити динаміку збільшення кількості звернень, дзвінків і замовлень.

Переваги реклами Яндекс. Дірект:
image Контроль бюджету

Нема потреби сплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

image Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

image Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості замовлень точно прогнозується

image Великий обхват

Розміщення оголошень в РМЯ дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

image Прозорість

Рекламний кабінет Яндекс. Дірект дозволяє відстежувати та коригувати хід кампанії в режимі реального часу

image Управління

У вас є можливість вибирати майданчики для реклами та оптимальну стратегію платного просування

У вартість робіт за абонплатою входить:
Налаштування рекламної кампанії
  • Підключення акаунту Яндекс.Метрики/Google Analytics
  • Впровадження цілей та подій на сайт
  • Підключення електронної комерції для сайту
  • Налаштування цілей
  • Синхронізація рекламного акаунту і систем аналітики
  • Узгодження цільових цін за конверсії
  • Налаштування персоналізованого звіту в Google Data Studio з урахуванням цільових цін за конверсії та динаміки конверсій
  • Надання доступу в рекламний акаунт і до персоналізованого звіту в Google Data Studio
  • Налаштування платіжного аккаунту за платіжними реквізитами клієнта
Оптимізація рекламної кампанії:
  • Аналіз досягнення цільової вартості кожної мети
  • Коригування ключових слів, орієнтування, оголошень для досягнення цільової вартості кожної конверсії
  • Постановка експериментів та А/Б тестування в рекламному акаунті
  • Масштабування для досягнення цільових показників
  • Аналіз зручності використання сайту для покупця. Надання рекомендацій для підвищення конверсії
  • Запуск і оптимізація ретаргетингу
від 7000 грн/місяць Відправити запит від 7000 грн/місяць Відправити запит
Що кажуть клієнти
Сіті Стар

Співпрацюємо з компанією M. System більше пів року. Послуги надаються оперативно, а головне якісно. Дякую!

17.06.2020
ТОВ “ПЕРША РЕДУКТОРНА КОМПАНІЯ”

Компанія Мсістем допомагає просувати наш бізнес і доносити нашу продукцію в маси, за що ми дуже вдячні.

14.05.2020
Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google і Яндекс.
Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому варто замовити налаштування реклами в РМЯ у нас:
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані PPC-фахівці
budget
Працюємо за абонплатою, не беремо % з бюджету
bonus
Приводимо клієнтів, а не просто кліки
kpis
Регулярні звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка вашого персонального менеджера
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт

У перелік послуг, які пропонує компанія M.System, входить налаштування Яндекс Директ, тобто створення, запуск і ведення рекламної кампанії в цій пошуковій мережі. Яндекс є популярною пошуковою мережею в російськомовному сегменті інтернету і займає провідні позиції в Росії, Білорусії, Казахстані і інших країнах. Крім того, компанія активно освоює європейський ринок і продовжує нарощувати аудиторію.

Саме тому, контекстна реклама Яндекс стане потужним інструментом для просування послуг або товарів, дозволить знайти і притягнути потенційних клієнтів, забезпечити приплив трафіку на сайт.

Різновиди контекстної реклами Яндекс Директ

Яндекс Директ – це не лише реклама, показана в результатах пошуку, але й величезний майданчик з безлічі сайтів, на сторінках яких користувач може побачити оголошення. Перш ніж замовляти послуги контекстної реклами Яндекс Директ, необхідно визначити, який вид реклами підійде тому або іншому бізнесу.

Отже, компанія M.System пропонує наступні різновиди реклами:

  • Пошукові оголошення, тобто реклама, показана в різних місцях пошукової видачі SERP
  • Тематична реклама, показана на сайтах, що входять в рекламну мережу Яндекс (РСЯ)
  • Ретаргетинг – той же показ оголошень в РСЯ, але у такому разі оголошення демонструються вибраній групі користувачів, які вже переглядали сторінки сайту, що просувався

У пошуковій видачі Яндекс оголошення демонструються у такому вигляді:

  • Спеціальні розміщення демонструються вище, ніж результати пошуку і можуть включати до трьох оголошень
  • Гарантовані покази користувачі можуть побачити праворуч від SERP, у блоці може бути до чотирьох оголошень
  • Динамічні оголошення демонструються внизу сторінок пошукової видачі і також можуть включати чотири оголошення

Для того, щоб користувачі могли побачити оголошення в пошуковій видачі, наші фахівці підбирають список ключових слів, при введенні яких оголошення демонструється. Про підбір ключових слів і налаштування реклами поговоримо нижче.

Реклама в Яндекс РСЯ демонструється на сайтах, що входять в цю мережу в місцях, які визначені власниками сайтів. Зазвичай це робиться в місцях, де буде досягнута максимальна кількість переглядів при мінімальному негативному сприйнятті відвідувачами сайту. Потрапити в рекламну мережу можуть тільки сайти, які проходять модерацію і мають певні критерії, які перевіряються співробітниками Яндекс Директ.

Ретаргетинг переслідує мету повернути користувачів, які з тієї або іншої причини переглядали пропозицію, але не вчинили цільових дій. Фахівці M.System мають великий досвід налаштування цього виду оголошень, що дозволяє збільшити конверсію і понизити вартість клика в рекламній кампанії. Таким чином, ретаргетинг в Яндекс Директ дозволяє не лише повернути користувачів, що пішли, але і заощадити бюджет кампанії.

Налаштування реклами в Яндекс Директ

На початковому етапі роботи, менеджери M.System оцінюють вартість налаштування і подальшого ведення кампанії клієнта в Яндекс Директ. Для цього аналізується конкурентне середовище, асортимент товарів або послуг, раціональність просування і, головне, яка кількість категорій просуватиметься. Саме від цього показника залежатиме, скільки коштує реклама в Яндекс Директ без урахування бюджету, який користувач готовий витрачати на просування свого продукту.

Наступним кроком є створення кампанії в Яндекс Директ і її прив’язка до Яндекс Метриці для отримання інформації про досягнення результатів в процесі роботи. При веденні рекламної, кампанії наявність аналітичних даних є ключовим чинником, оскільки постійний аналіз параметрів дозволяє якісно настроїти увесь хід кампанії, оптимізувати її для досягнення необхідного результату, заявленого замовником.

Для запуску Яндекс кампанії потрібен збір ключових запитів, при введенні яких відбуватиметься показ оголошень. Співробітники компанії M.System збирають повне семантичне ядро проекту, що просувається, і виділяють найбільш релевантні запити для зменшення витрат бюджету і досягнення максимального CTR, тобто відношення показів оголошення до здійснення користувачем цільових дій.

Потім відбувається кластеризація ключових запитів по регіонах, очищення ядра. Наприклад, для Яндекс Директ Україна семантичне ядро відрізнятиметься від, наприклад, кампанії у Білгородській області Росії.

Без мінус-слів нікуди, тому, наші фахівці виділяють такі слова і мінімізують показ оголошень з їх входженням. Це необхідний захід для економії бюджету і усунення не цільових кликів.

Наступним кроком є створення привабливих оголошень, які повинні одночасно нести смислове навантаження, відкриваючи перед користувачем усі переваги товару, що просувається, або послуги. Має бути вказана в оголошеннях Яндекс Директ ціна, розміри, додаткова інформація у вигляді контактних номерів, адреса і так далі.

Після запуску кампанії, наші співробітники стежать за показом оголошень, вносять коригування в налаштування кампанії. Також, відбувається аналіз кампаній конкурентів для того, щоб вносити зміни у вартість кліка, тобто переходу на цільову сторінку.

Клієнтові надається щомісячний звіт за усіма ключовими показниками, таким як кількість переходів на сайт або інших цільових дій користувачів, витрачання бюджету, дзвінки по телефонних номерах з оголошення і інші важливі дані. Крім того, на вимогу клієнта наші співробітники вносять необхідні коригування і завжди дадуть відповідь на ті, що цікавлять клієнта питання.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!