У перелік послуг, які пропонує компанія M.System, входить налаштування Яндекс Директ, тобто створення, запуск і ведення рекламної кампанії в цій пошуковій мережі. Яндекс є популярною пошуковою мережею в російськомовному сегменті інтернету і займає провідні позиції в Росії, Білорусії, Казахстані і інших країнах. Крім того, компанія активно освоює європейський ринок і продовжує нарощувати аудиторію.
Саме тому, контекстна реклама Яндекс стане потужним інструментом для просування послуг або товарів, дозволить знайти і притягнути потенційних клієнтів, забезпечити приплив трафіку на сайт.
Різновиди контекстної реклами Яндекс Директ
Яндекс Директ – це не лише реклама, показана в результатах пошуку, але й величезний майданчик з безлічі сайтів, на сторінках яких користувач може побачити оголошення. Перш ніж замовляти послуги контекстної реклами Яндекс Директ, необхідно визначити, який вид реклами підійде тому або іншому бізнесу.
Отже, компанія M.System пропонує наступні різновиди реклами:
- Пошукові оголошення, тобто реклама, показана в різних місцях пошукової видачі SERP
- Тематична реклама, показана на сайтах, що входять в рекламну мережу Яндекс (РСЯ)
- Ретаргетинг – той же показ оголошень в РСЯ, але у такому разі оголошення демонструються вибраній групі користувачів, які вже переглядали сторінки сайту, що просувався
У пошуковій видачі Яндекс оголошення демонструються у такому вигляді:
- Спеціальні розміщення демонструються вище, ніж результати пошуку і можуть включати до трьох оголошень
- Гарантовані покази користувачі можуть побачити праворуч від SERP, у блоці може бути до чотирьох оголошень
- Динамічні оголошення демонструються внизу сторінок пошукової видачі і також можуть включати чотири оголошення
Для того, щоб користувачі могли побачити оголошення в пошуковій видачі, наші фахівці підбирають список ключових слів, при введенні яких оголошення демонструється. Про підбір ключових слів і налаштування реклами поговоримо нижче.
Реклама в Яндекс РСЯ демонструється на сайтах, що входять в цю мережу в місцях, які визначені власниками сайтів. Зазвичай це робиться в місцях, де буде досягнута максимальна кількість переглядів при мінімальному негативному сприйнятті відвідувачами сайту. Потрапити в рекламну мережу можуть тільки сайти, які проходять модерацію і мають певні критерії, які перевіряються співробітниками Яндекс Директ.
Ретаргетинг переслідує мету повернути користувачів, які з тієї або іншої причини переглядали пропозицію, але не вчинили цільових дій. Фахівці M.System мають великий досвід налаштування цього виду оголошень, що дозволяє збільшити конверсію і понизити вартість клика в рекламній кампанії. Таким чином, ретаргетинг в Яндекс Директ дозволяє не лише повернути користувачів, що пішли, але і заощадити бюджет кампанії.
Налаштування реклами в Яндекс Директ
На початковому етапі роботи, менеджери M.System оцінюють вартість налаштування і подальшого ведення кампанії клієнта в Яндекс Директ. Для цього аналізується конкурентне середовище, асортимент товарів або послуг, раціональність просування і, головне, яка кількість категорій просуватиметься. Саме від цього показника залежатиме, скільки коштує реклама в Яндекс Директ без урахування бюджету, який користувач готовий витрачати на просування свого продукту.
Наступним кроком є створення кампанії в Яндекс Директ і її прив’язка до Яндекс Метриці для отримання інформації про досягнення результатів в процесі роботи. При веденні рекламної, кампанії наявність аналітичних даних є ключовим чинником, оскільки постійний аналіз параметрів дозволяє якісно настроїти увесь хід кампанії, оптимізувати її для досягнення необхідного результату, заявленого замовником.
Для запуску Яндекс кампанії потрібен збір ключових запитів, при введенні яких відбуватиметься показ оголошень. Співробітники компанії M.System збирають повне семантичне ядро проекту, що просувається, і виділяють найбільш релевантні запити для зменшення витрат бюджету і досягнення максимального CTR, тобто відношення показів оголошення до здійснення користувачем цільових дій.
Потім відбувається кластеризація ключових запитів по регіонах, очищення ядра. Наприклад, для Яндекс Директ Україна семантичне ядро відрізнятиметься від, наприклад, кампанії у Білгородській області Росії.
Без мінус-слів нікуди, тому, наші фахівці виділяють такі слова і мінімізують показ оголошень з їх входженням. Це необхідний захід для економії бюджету і усунення не цільових кликів.
Наступним кроком є створення привабливих оголошень, які повинні одночасно нести смислове навантаження, відкриваючи перед користувачем усі переваги товару, що просувається, або послуги. Має бути вказана в оголошеннях Яндекс Директ ціна, розміри, додаткова інформація у вигляді контактних номерів, адреса і так далі.
Після запуску кампанії, наші співробітники стежать за показом оголошень, вносять коригування в налаштування кампанії. Також, відбувається аналіз кампаній конкурентів для того, щоб вносити зміни у вартість кліка, тобто переходу на цільову сторінку.
Клієнтові надається щомісячний звіт за усіма ключовими показниками, таким як кількість переходів на сайт або інших цільових дій користувачів, витрачання бюджету, дзвінки по телефонних номерах з оголошення і інші важливі дані. Крім того, на вимогу клієнта наші співробітники вносять необхідні коригування і завжди дадуть відповідь на ті, що цікавлять клієнта питання.
Співпрацюємо з компанією M. System більше пів року. Послуги надаються оперативно, а головне якісно. Дякую!
Компанія Мсістем допомагає просувати наш бізнес і доносити нашу продукцію в маси, за що ми дуже вдячні.
можна довіритися
на всі 100!