Навіть найдосвідченіший майстер не зробить ремонт без викруток, лобзика, валика і т.д. Те ж стосується і вебмастера | seo-фахівця: вміння грамотно орудувати програмними інструментами визначає цінність фахівця і результат його праці. Хочете швидко і впевнено виводити сайти на перші сторінки пошукових систем за допомогою SEO? Ось "лобзики" і "валики", які вам точно знадобляться:
- Google Analytics
Що відстежуємо:
- Відсоток органіки в загальному трафіку.
- Відсоткову динаміку органічного трафіку.
- Параметри відвідування сторінок з органічного каналу: середній час на сторінці, глибину перегляду, кількість унікальних користувачів, показник відмов.
- Демографію і географію органічного трафіку;
- У разі об'єднання з Google Search Console - ключові фрази.
- Джерела органіки.
- Сторінки входу.
Один із "стовпів" веб-аналітики, розроблений Google. За допомогою Google Analytics SEO-спеціаліст, немов пілот, відстежує показники "приборної панелі" в реальному часі. За допомогою сервісу відслідковуються канали трафіку, і, що найважливіше - аналізується поведінка користувачів на сайті.
- Google Search Console Tools
Що дозволяє дізнатися:
- за якими пошуковими запитами вище трафік і які з них допоможуть обійти конкурентів в пошуковій видачі;
- які сайти посилаються на наш вебсайт;
- чи містять розширені результати пошуку інф-цію про товари, контакти, бонуси тощо;
- ефективність просування ресурсу для мобільного пошуку.
Безкоштовний інтернет-сервіс, який дозволяє SEO-спеціалістам відстежувати статус індексування і оптимізувати видимість веб-ресурсів. За допомогою сервісу веб-майстер відкриває доступ до ресурсу для пошукових роботів, знаходить і відсіює спам та шкідливий софт, оптимізує СЯ і HTML-теги, працює зі сторінками з індексу і т.д.
- Mobile-friendly
Mobile-friendly - це оцінка зручності перегляду сайту на мобільних пристроях. Критерії оцінювання:
- розташування інтерактивних елементів по відношенню один до одного;
- налаштування області перегляду;
- адаптація до різних, навіть нестандартною роздільною здатністю екрану моб. пристроїв;
- відповідність ширини контенту щодо області перегляду;
- адаптованість розміру шрифту;
- чи не ховається основний контент за спливаючими вікнами.
Сервіс Google Mobile-Friendly Test в автоматичному режимі перевіряє ваш ресурс на "дружелюбність". Детально розписує де і за якими критеріями були виявлені невідповідності, допомагаючи скласти план доробок. Відповідність ВСІМ вимогам дозволяє підсилити позиції сайту у видачі Google.
- PageSpeed Insights
Що робить:
- вимірює швидкість завантаження сайту;
- дає рекомендації щодо поліпшення цього показника.
Безкоштовний веб-інструмент, який аналізує параметри завантаження сайту (першу візуалізацію вмісту, індекс швидкості, період до повного завантаження і т.д.), ставить сайту оцінку за стобальною шкалою і дає рекомендації щодо того, як цю оцінку підвищити.
- webmaster.yandex.ru
Що може:
- додає ресурс для індексації;
- виявляє пошукові санкції і проблеми з безпекою;
- аналізує історії видимості ресурсу за запитами і показники кликабельности;
- збирає статистику і дозволяє управляти індексуванням сайту;
- збирає аналітику посилальної маси;
- містить інструменти налаштування регіональності і регулювання сніпетів і т.д.
Ключовий інструмент вебмастера, популярний в країнах СНД. Розроблений для отримання і аналізу докладної інформації про ресурс, позиції у видачі, статистики про статус індексування будь-якої сторінки. Через сервіс можна запросити пошукового бота ще раз обійти певні сторінки, що прискорить їх індексацію.
- metrika.yandex.ru
Що робить веб-майстер з його допомогою:
- оцінює джерела трафіку;
- аналізує поведінки відвідувачів ресурсу;
- працює з пошуковими запитами;
- працює з показниками конверсій.
Аналог Google Analytics. Незамінний інструмент для аудиту. Дозволяє оцінити ефективність джерел трафіку, поведінку відвідувачів на сайті за ключовими критеріями. Надає детальну інформацію про користувачів на сайті: їх інтереси, вік, гео і т.д. Дозволяє оцінити популярність запитів і частоту відвідування сторінок і багато іншого.
- istio.com
Для чого:
- автоматична оцінка відповідності тексту від копірайтера параметрам SEO;
- економить час веб-майстра і полегшує роботу з текстом.
Безкоштовний сервіс аналізу текстового контенту. Рекомендуємо використовувати і вебмайстрам, і копірайтерам, і замовникам статей (при бажанні). Сервіс дозволяє простудіювати текст і визначити його точну довжину, кількість слів, оцінити щільність, тошноту, водність, щільність ключових фраз і т.д. Також можна проаналізувати повний словник ядра.
- 1
Для чого:
- перевірка унікальності копірайту і рерайту;
- перевірка унікальності зазначеного URL.
Тексти з унікальністю від 90% за Advego добре цінуються пошуковими системами. Сервіс дозволяє автоматично оцінювати унікальність за критеріями рерайту і копірайту, виділяє унікальні елементи тексту з посиланням на джерело. Сервіс платний.
-
etpeaksoftware.com/ru/spider
Які завдання вирішує:
- глибокий аналіз і пошук помилок оптимізації;
- повторна перевірка після змін ресурсу;
- кастомний парсинг;
- аналіз стратегії просування конкурентів;
- отримання всієї структури сайту;
- експорт докладних звітів про процес просування та багато іншого.
Сервіс налаштований на виявлення більше 80-ти помилок оптимізації та дозволяє генерувати аудит оптимізації сайту в PDF, "прикрасивши" файл графіками і діаграмами. Сервіс платний.
- www.key-collector.ru
Що робимо з його допомогою:
- збираємо ключові фрази;
- визначаємо їх вартість і цінність;
- отримуємо рекомендації щодо перелінківки;
- визначаємо релевантні сторінки;
- знімаємо позиції.
Інструмент призначений для оперативного і зручного збору ключів, кластеризації СЯ на базі ТОПів в різних пошукових системах, оцінки їх вартості, конкурентоспроможності та цінності.
- serpstat.com
Для чого:
- діагностика позицій;
- оцінка видимості сайту;
- аналіз контенту;
- оцінка видачі ПС;
- підбір ключів;
- статистика і аналіз за конкурентами;
- комплексний SEO-аудит.
Багатофункціональний сервіс, яким можуть користуватися як вебмастери, так і власники ресурсів. Сервіс парсить результати пошуку по всіх ресурсах, які є в Гуглі, оновлюючи дані про видачу щотижня.
- ahrefs.com
Які завдання вирішує:
- пошук джерел і кількості зворотних посилань;
- аналіз органічної видачі конкурентів;
- перегляд і експорт анкор-листа;
- контент-аналіз - пошук сторінок, на які посилаються найчастіше;
- діагностика посилань на піддомени;
- пошук найбільш часто посилаються доменів;
- аналіз позицій і т.д.
Комерційний сервіс для аналізу посилальної маси сайту. З його допомогою можна шукати зворотні посилання ресурсу і їх дані, аналізувати конкурентів, розробляти власні стратегії. Сервіс пропонує як платні, так і безкоштовні функції.
- opvisor.ru
Що робить:
- підбирає ключі;
- моніторить позиції;
- перевіряє проблеми з індексацією;
- аналізує сніпети;
- кластерізірует запити;
- збирає підказки пошуку;
- дозволяє провести технічну оцінку ресурсу;
- оцінює індексацію сторінок.
Платний багатофункціональний сервіс для аналізу і оцінки ефективності СЕО-просування. Одні з корисних інструментів сервісу - скорочувач посилань.
- gtmetrix.com
Що робить:
- вимірює швидкість сайту;
- показує "гальма" завантаження сайту;
- видає рекомендації щодо прискорення.
Повністю безкоштовний інструмент. Використовується як плагін або в веб-версії. Як альтернатива Page Speed від Google.