Афіліат або два канали продажів
Афіліати - сайти, що належать одній компанії та ідентичні з точки зору пошукових систем.
Ознаки афільованих сайтів:
На практиці, процес пошуку афільованих сайтів складається з декількох етапів. У процесі перевірки проекту im-versal.com на афільованість, було виявлено 4 сайта-претендента:
У пошуковому рядку Google вводиться команда "текст" - пошук точного слова або фрази:
Приклад афільованості за доменом і назвою:
Приклад афільованості за контактами:
Приклад афільованості за структурою сайту:
Приклад афільованості за схожістю контенту:
Приклад афільованості за товарами:
Що може статися, коли сайти афільовані
Проект im-versal.com, на момент виявлення афільованості, перебував на послузі просування в ТОП-10. Просування велося з січня 2018 року за 75 ключовими фразами.
У вересні-жовтні 2018 динаміка руху ключових фраз змінилася на негативну. За результатами аудиту SEO-просування проекту, були виявлені 4 потенційних афіліати, які могли споживати частину ефекту від просування im-versal.com на себе:
Уявімо це в графічному вигляді:
Порівняння афільованих сайтів:
Бачимо, що візуально дизайн сайтів відрізняється. Все інше на сайтах дублюється.
Робота афільованих сайтів в цифрах
На малюнку ми бачимо скільки ключових фраз всього у домені, а скільки з них дублюються між сайтами.
Побачити афіліатів в дії можна на графіку. Даний ефект можна порівняти з байкою Крилова «Лебідь, рак і щука». Коли зростання одного сайту викликає падіння інших.
Порівнюючи афіліатів, ми помітили, що в той же період, коли позиції сайту im-versal.com стали послаблюватися, динаміка видимості проекту versal.ua різко зросла
Водночас, інший сайт-афіліат - veronna.com.ua, також почав втрачати свої позиції по видимості
Графік відвідуваності im-versal.com.ua
Графік відвідуваності versal.ua
Аналізуючи динаміку, стає актуальним питання - який сайт в підсумку переможе? Однак, відповідь на нього однозначна - неважливо, який з сайтів переможе, адже один із сайтів програє. Це означає, що будуть втрачені час і гроші. Тому, якщо ви помітили подібну активність, слід виконати дві основних дії:
- Закрити один із сайтів від індексації пошукових систем або видалити сайт.
- Зробити два повноцінні канали продажів:
- розробляти інші сайти під іншими брендами;
- використовувати різні структури каталогів на сайтах;
- розробити сайт під певну нішу товарів з основного сайту під іншим брендом;
- не публікувати тексти з основного сайту на інші сайти та майданчики;
- реєструвати для кожного сайту Google My Business на різні юр.особи і контакти;
- не робити посилання між сайтами;
- не просувати сайти за однаковими запитами;
- не копіювати чужий контент і не дозволяти використовувати свої тексти на інших сайтах.