Інтернет агентство M System

Оновлення пошукової видачі Google: травень 2020

З 4 травня 2020 року було запущено оновлення пошукової видачі Google під назвою 1, що підтвердив 1, провідний фахівець в пошуковій оптимізації і творець декількох відомих сайтів.

Що змінилося в пошуковій видачі інтернет-гіганта і що робити у разі, якщо позиції сайту просіли?

Google апдейт Core 2020 May - що зміниться?

Як і попередні апдейти Гугл, травневий спрямован на поліпшення пошукової видачі і фільтрації неякісних сайтів. Упор робиться на повніше наповнення сторінок ресурсу релевантним матеріалом. У Google неодноразово заявляли, що наповнення сторінок контентом, який максимально точно відповідає на запит користувача, відіграє одну з провідних ролей в ранжуванні сайту. Чим якісніше контент, тим вище позиції.

У 2020 році це вже другий апдейт пошукової видачі, покликаний підвищити позиції сайтів з якісним наповненням. Перший вийшов в січні. Оновлення торкнулося як російськомовного сегменту пошукової системи, так і всього світу. Важливо відмітити, що, незважаючи на світову пандемію коронавірусу, апдейт все одно вийшов. Для стабілізації позицій знадобиться деякий час, тим більше, що у зв'язку з епідемією інтереси користувачів в Мережі змінилися, на перші позиції вийшли сайти, пов'язані з ліками, медициною, розважальний контент. Ресурси з туризму, подорожей навпаки, просіли. Причому, це пов'язано не з контентом, а зі зміною загальної ситуації у світі.

Що робити під час апдейту пошукової видачі?

Рекомендації від представників пошукової системи залишаються колишніми: необхідно постійно працювати над сайтом, покращувати контент і робити його більше релевантним до запитів користувачів. У разі, якщо позиції сайту після зміни алгоритму ранжування просіли, це не означає, що сайт став гіршим. Це означає, що з'явилися сайти, контент яких на погляд пошукової системи краще відповідає на запити. Google апдейт зачіпає передусім сайти, які не оновлюють контент.

Крім того, фахівці компаній, які займаються SEO просуванням, звернули увагу на поліпшення позицій сайтів, які мають хороший посилальний профіль. Тобто зовнішня оптимізація сайтів як і раніше є важливою дією для зміцнення позицій в пошуковій видачі. Необхідно покращувати впізнаваність бренду або сайту, збільшувати посилальний профіль, проте не варто забувати про те, що зовнішні посилання мають бути органічними. Для отримання таких посилань також потрібний якісний контент.